مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به دوم شدن استقلال در لیگ و به دلیل اینکه این نماینده ایران فصل گذشته جامی کسب نکرد سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفته و راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2012 امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله گروهی و استقلال و ذوب‌آهن در دیدارهای پلی‌‌آف حریفان خود را شناختند.

بر همین اساس و در مرحله اول پلی‌‌‌آف غرب آسیا و در بازی شماره یک استقلال در آزادی میزبان ذوب‌‌آهن خواهد بود تا برنده این دیدار روز 29 بهمن از الاتفاق عربستان پذیرایی کند. برنده دیدار الاتفاق و استقلال یا ذوب‌‌آهن نیز طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گروه اول با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و نسف ازبکستان همگروه می‌‌شود که به نظر می‌رسد گروه سختی نباشد.  

با این حساب در صورتی که استقلال برنده دو دیدار مرحله پلی‌آف غرب آسیا باشد در گروه اول با نمایندگان کشورهای قطر، امارات و ازبکستان در یک گروه قرار می‌گیرد.

اما در صورتی که یکی از دو تیم ذوب‌‌آهن یا استقلال در مرحله دوم پلی‌‌آف با شکست مقابل الاتفاق راهی AFC CUP شوند در این رقابت‌‌ها و در گروه سوم با تیم‌های العهد لبنان، الکویت کویت و وی بی اسپورت مالدیو همگروه می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)