مرجع خبری پرسپولیس : این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به خاطر تحریک 96 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی از فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی الغرافه شکایت کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بازی ضعیف مجیدی در قطر مقابل پرسپولیس که به شکست 3-0 تیمش مقابل شاگردان مصطفی دنیزلی منجر شد تنها با تحقیر چند باره این بازیکن در ورزشگاه آزادی توسط مدافعان پرسپولیس به ویژه شیث رضایی تکمیل شد.

 

 

مدافع پرسپولیس در این مسابقه بارها با تکل های صحیح و دریبل هایش مهاجم سابق استقلال را تحقیر کرد تا خاطره گل دقیقه 94 مجیدی در دربی پایتخت را از ذهن هواداران تا حدودی پاک کند.

 

 

با این حال مجیدی که در پی این بازی ضعیف و ناکامی اش مقابل خط دفاعی پرسپولیس به بازی خشن روی آورده بود ، آنچنان روی پای علی کریمی تکل زد که گویی مدافع میانی الغرافه است و عبور کریمی از او مساوی دریافت یک گل خواهد بود.

 

* تکل خشن فرهاد مجیدی روی پای علی کریمی

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مجیدی در نهایت با شبیه سازی کودکانه از زمین مسابقه اخراج شد. این اما پایان آبرو ریزی مهاجم ایرانی الغرافه نبود، شماره 10 زرد ها در حالی که مقابل یک تیم ایرانی قرار گرفته بود در واکنش به خوشحالی هواداران پرسپولیس از 10 نفره شدن حریف پیراهن تیمش را از تن خارج کرد تا با نشان دادن رنگ آبی به نوعی تعصب خود را به پیراهن استقلال نشان دهد!

 

او که در میانه فصل به بهانه مشکلات خانوادگی و حضور دخترش «تیام» در امارات از استقلال جدا شده بود و در کمال تعجب به یک تیم قطری پیوست ، بعدها در تنها مصاحبه اش با روزنامه “الکاس” اعلام کرد دلیل جدایی اش از تیم پایتخت نشین ایرانی مشکلات خانوادگی نبوده است!

 

با این حال اما مجیدی تعصب خود را با تحریک هواداران هم وطن به رخ استقلالی ها کشید تا پس از بوسیدن تصویر شیخ اماراتی بار دیگر عرق ملی ایرانی خود را اثبات کند! او بعد از نشان دادن پیراهن آبی رنگش، عدد 4 را به هواداران خشمگین پرسپولیس نشان داد.

 

اما امروز خبری به دستمان رسید مبنی بر اینکه احتمال شکایت باشگاه پرسپولیس از فرهاد مجیدی به خاطر تحریک بیش از 96 هزار هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی وجود دارد، این البته خواست میلیون ها هوادار وطن پرست پرسپولیس نیز هست و در صورتی که از سوی باشگاه محقق شود، یک سوژه بزرگ در اختیار رسانه های داخلی و خارجی قرار خواهد داد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)