پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود و در حال آماده کردن شرایط مسابقه هستیم.

کاظم طالقانی در مورد اینکه بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در کدام ورزشگاه بازی می‌کنند، گفت: تا به الان طبق مشورت‌ها و صحبت‌هایی که با ارگان‌های مختلف شده قرار است بازی در همان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود،‌ مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

وی افزود: در حال برطرف کردن مشکلات چمن ورزشگاه هستیم و تاکنون هم چمن وضعیت بهتری پیدا کرده است. ان‌شاالله در روز بازی می‌بینید که تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل به وجود آمده است.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه شایعه شده هوای خوزستان خیلی گرم است و طبق قانون اگر دمای هوا بیش از 50 درجه باشد امکان تعویق بازی وجود دارد، اظهار داشت: دمای هوا بالای 50 درجه نشان نمی‌دهد اما وقتی شما زیر آفتاب قرار می‌گیرید درجه هوا بالا 60 درجه است! طبق آمار هواشناسی دما تقریبا 47 یا 48 درجه است اما با توجه به اینکه بازی در نزدیکی غروب آفتاب برگزار می‌شود دما هوا بین 40 تا 45 درجه است. سابق بر این هم بازی‌ها در این شرایط برگزار شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که هواداران از دیدن این مسابقه لذت ببرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)