مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي تغيير كرده است. اين را اكثر اهالي فوتبال مي‌گويند و بر آن باور دارند. بدون شك زندگي 6 ماهه كاملا حرفه‌اي در شالكه در شكل‌گيري رفتار جديد كاپيتان پرسپوليس بي‌تاثير نبوده است.


ديگر از رفتارهاي جنجال برانگيز او خبري نيست. حالا وقتي داور بازي او را اخراج مي‌كند بدون اينكه واكنش تندي نشان دهد از همبازيانش مي‌خواهد كه به بازي برگردند چرا كه خودش سر به زير و كاملا مطيع داور از مستطيل سبز خارج مي‌شود.

 

او در ليگ امسال ما بدعت خوبي را پايه‌گذاري كرد و آن احترام به هوادار در پايان هر مسابقه و با هر نتيجه‌اي است. كريمي در پاسخ به اين رفتار جديدش مي‌گويد: «تا وقتي من در پرسپوليس باشم همين اتفاق مي‌افتد. بايد به هوادار احترام گذاشت.» به‌نظر مي‌رسد بايد روز به روز منتظر رفتارهاي جديدي از او باشيم.

 

كريمي بعد از اخراجش در بازي با مس سرچشمه از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌كند اين رفتار الگويي براي بعضي‌ از بازيكنان و شايد همبازيانش است كه در هيچ شرايطي عذرخواستن را به زبان نمي‌آورند اما اين همه قضايا نيست. او تصميم گرفت كه براي تماشاي بازي تيم محبوبش به استاديوم برود شايد حضورش به نوعي در نزد بازيكنان ايجاد انگيزه كند كه قطعا هم همين‌طور خواهد بود. با اين حال جادوگر پرسپوليس فقط به رفتن به استاديوم رضايت نمي‌دهد. او چند ساعت قبل از بازي خودش را به اردوي پرسپوليس مي‌رساند تا در كنار ساير بازيكنان باشد. حضور او فقط بار رواني مثبت دارد. علي كريمي كاملا احساس مسووليت مي‌كند. دقيقا مثل همان دقايقي كه در زمين حضور دارد و لحظه‌اي در نقش مدافع آخر و دقايقي بعد به عنوان مهاجم ظاهر مي‌شود و اگر لازم باشد پرتاب‌هاي اوت و ضربات كرنر را هم بر عهده مي‌گيرد. شايد او مي‌خواست نبودش را جبران كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)