سرمربی گهر دورود معتقد است، چون در فوتبال ایران با آدم‎های خاطی برخورد نمی‎شود، روز به روز اتفاقات مشکوک بیشتر می‎شود.

به گزارش ایسنا ، محمد احمزاده  با اشاره به فساد در فوتبال کشور، تصریح کرد: فوتبال ما مسیر درست را طی نمی‎کند و مشکلی در این صحبت نیست. 10 سال پیش صحبت‎هایی که الان آقایان مطرح کرده‎اند، را گفتم. سال 82 گفتم، سال 83 دوباره گفتم و صدایم درآمد اما سال 92 به آن پرداخته می‎شود.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که الان رخ می‎دهد، قبلش افتاده و در آینده هم می‎افتد و چون برخورد نمی‎شود، بیشتر هم می‎شود. وقتی وزارت ورزش و فدراسیون عکس‎العملی نشان نمی‎دهند و جریمه در نظر نمی‎گیرند، این کارها بیشتر هم می‎شود.

احمدزاده یادآور شد: من کتباً به کمیته انضباطی نامه نوشتم و می‎توانم آقای علیپور را شاهد بگیرم، آن‎زمان مقطعی کارهایی صورت گرفت و بعد فراموش شد. روابط نشان می‎دهد که آدم خطاکار به کارش ادامه داده و همچنان فعالیت می‎کند.

سرمربی گهر دورود با تأکید بر این‎که رابطه‎ها کاری کرده‎اند افراد خاطی کماکان در صحنه باشند، افزود: یعنی به واسطه ارتباط‎هایی که دارند، همچنان در فوتبال فعال هستند. ما اسیر بی‎توجهی مسئولان در فوتبال شده و می‎شویم. یک سری آدم‎ها در رأس امور رابطه برقرار می‎کنند تا آدم‎های خاطی با قدرت به کارشان ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)