پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فرشاد احمدزاده ، درباره بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: هر کسی که در ورزشگاه آزادی حضور داشت و یا از تلویزیون بازی را دید از تماشای یک مسابقه جذاب لذت برد. ما از همان بازی اول مثل یک تیم مدعی ظاهر شدیم و همه دیدند که پرسپولیس امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نیمه نخست موقعیت های زیادی روی دروازه پدیده خلق کردیم که با بدشانسی در ابتدای بازی فقط یک گل توانستیم بزنیم. اگر کمی باهوش تر بودیم، این مسابقه را با اختلاف زیاد به سود خود به پایان می بریم. در نیمه دوم پدیده کاملا برای حفظ نتیجه به زمین آمد و در تمام دقایق نیمه دوم در محوطه جریمه خودشان جمع شده بودند. این مساله کار را برای ما سخت کرده بود. البته خارج شدن از فضای بدنسازی هم بدنهای ما را از شرایط خوب دور کرده بود.  مطمئن باشید از بازی بعد نوار پیروزی های ما آغاز خواهد شد.

هافبک پرسپولیس درباره دو گلی که تیمش در بازی جمعه گذشته دریافت کرد، بیان داشت: اگر یکبار دیگر فیلم بازی را ببینید متوجه می شوید که پدیده به جز آن دو موقعیت، هیچ فرصت دیگری برای گلزنی نداشت و از روی برنامه و تاکتیک به گل نرسید.

احمدزاده با اشاره به اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس خاطرنشان کرد: من سعی کردم تمامی دستورات مربی را در زمین اجرا کنم و خوشحالم که هواداران و کادرفنی از من راضی بودند. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم. متاسفانه در بازی گذشته کمی بدشانس بودم و توپ هایم تبدیل به گل نشد. سعی می کنم از بازی بعد گلزنی کنم.

وی درباره تمجید پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد خودش گفت: پیشکسوتان به من لطف دارند. امیدوارم جواب اعتماد آنها را بدهم و همین روند را پیش بگیرم. برای من بیشتر از هرچیزی موفقیت پرسپولیس مهم است. همه نفرات سعی می کنند تا برای 3 امتیاز مسابقات به میدان بروند و دنبال موفقیت های فردی نباشند. تمام هدف ما در لیگ پانزدهم فقط قهرمانی است. این را هم فراموش نکنید پرسپولیس در سال جدید جوان شده و امیدوارم در بازی های آینده و با اضافه شدن سایر بازیکنان با تمام قدرت رقابت های لیگ را دنبال کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه محسن بنگر یکی از بزرگ ترین مدافعان ایران است، تاکید کرد: او یکی از باتعصب ترین بازیکنان پرسپولیس است. مطمئن هستم هواداران واقعی پرسپولیس این مطالب را علیه او منتشر نکرده اند. بنگر الگوی خیلی از بازیکنان پرسپولیس است و مطمئنا  هدفی جز موفقیت تیم ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)