مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدي دروازه‌بان پرسپوليس كه مقابل شهرداري تبريز عملكرد قابل قبولي ارائه كرد، درباره اين بازي گفت: «رفته بوديم تبريز بازي را ببريم. تا دقيقه 96 هم موفق بوديم اما داور اجازه نداد و با عملكرد ضعيف خود باعث شد دوباره بازي مساوي شود.»

احمدي هم مثل بقيه پرسپوليسي‌ها از عملكرد داور مسابقه عصر شنبه شاكي است: «بخشي زاده در حد اين بازي نبود و نمي‌توانست بازي را كنترل كند. سوت‌هاي پراشتباه به نفع شهرداري مي‌زد و خطاهاي بي مورد مي‌گرفت. نمي‌دانم كدام بازي را سوت زد كه 7 دقيقه وقت اضافه گرفت؟ اصلا چه اتفاق مهمي در بازي افتاد كه 7 دقيقه وقت اضافه داشت؟ نمي‌دانم داور چطور وقت را حساب كرد.»

گلر شماره 36 سرخ‌ها معتقد است اين تيم با بدشانسي پيروزي را از دست مي‌دهد:

 

 

«فعلا بدشانسي گريبانگير پرسپوليس شده است. ما 2 بازي است كه بعد از دقيقه 90 گل مي‌خوريم. در گل شهرداري مهاجم حريف روي كريم باقري خطا كرد. متاسفانه هرچقدر تلاش كردم پايم به توپ نرسيد و آن بازيكن توپ را جايي زد كه نبايد مي‌زد.»

 

احمدي درباره عملكرد خودش هم گفت: «با برنامه، تمرين و كار مي‌كنيم. بايد عملكرد تمريني خود را در بازي هم نشان دهيم. مزد تلاشم را در تمرين مي‌گيرم.»

وي درباره اظهارات ميثاقيان مبني بر اينكه عملكرد خوب احمدي به خاطر قرارداد بستن با شهرداري در اول فصل بود، هم گفت: «من با هيچ تيمي قرارداد نبستم. با شهرداري صحبت‌هايي كردم اما قرارداد داخلي آنها مشكل داشت و چيزهاي عجيب و غريبي در آن نوشته بودند كه امضا نكردم.»

رحمان احمدي كه در دقايق پاياني بازي دچار مصدوميتي شديد شد درباره اين اتفاق هم توضيح داد: «در صحنه كرنر شهرداري، مهاجم حريف با سر به زير چانه من زد كه 12 بخيه خورده است. كدام داور را ديديد كه براي دروازه باني كه مصدوم مي‌شود برانكارد درخواست كند؟ مگر اينكه دروازه بان قادر به ادامه بازي نباشد. من آماده بازي بودم اما داور برانكارد آورده بود. تازه داور به من مي‌گفت به بازيكن خودت برخورد كردي.»

اما جالب‌ترين قسمت حرف‌هاي احمدي مربوط به از دست رفتن پيروزي در دو بازي متوالي است: «متاسفانه روي ضربات آخر تمركز لازم را نداريم و به راحتي فرصت‌ها را از دست مي‌دهيم. علت آن فشارهايي است كه مطبوعات به بازيكنان ما مي‌آورند! درست است كه انتظار از ما بالاست ولي اينقدر به مساوي ما مقابل پاس پرداختند تا اين بازي هم مساوي شد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)