مرجع خبری پرسپولیس : اردوي پرسپوليس در كيش به پايان رسيد و از امروز شاگردان علي دايي براي بازي با ملوان تمرين‌هاي خود را پيگيري مي‌كنند و از آنجا كه دربي هم بعد از اين بازي انجام خواهد شد بازيكنان اين تيم بايد آمادگي خود را به رخ سرمربي تيم بكشند تا شانس بازي در دربي را به‌دست آورند.

 

يكي از بحث‌هاي اين روزهاي پرسپوليس انتخاب دروازه‌بان است. رحمان احمدي اگرچه موفقيت تيم را اولويت قرار داده اما خودش را هم آماده اين بازي مي‌داند.

از اردوي كيش شروع كنيم.
■ تمرين‌هاي پرفشار و شادابي را پشت سر گذاشتيم و از فردا (امروز) با كم شدن فشار تمرين‌ها آماده بازي با ملوان مي‌شويم.

 

 

مشكل صورت تو برطرف شد؟
■ بله خدا را شكر، من 10 روز پس از مصدوميت بخيه‌هاي صورتم را كشيدم و بدون هيچ مشكلي تمرين كردم.

بازي دربي نزديك است. چقدر به آن مسابقه فكر مي‌كني؟
■ من شخصا در حال حاضر به ملوان فكر مي‌كنم چون بازي بسيار حساسي قبل از دربي است كه با توجه به تساوي ذوب‌آهن و خانگي بودن اين مسابقه نياز به سه امتيازش داريم به همين دليل بايد همه تمركزمان را به آن معطوف كنيم.

تو تجربه دربي را نداري و آنها كه در اين مسابقه بازي كرده‌اند مدعي هستند كه بازيكن بايد از شرايط روحي- رواني مطلوبي برخوردار باشد.
■ من هم با اين مساله موافقم اما مهمتر از آن بحث آمادگي جسماني است چون بازيكن وقتي آماده باشد قطعا از شرايط روحي خوبي هم برخوردار خواهد بود. ضمن اينكه نبايد اين بازي را خيلي حساس جلوه داد.

اما به هر حال براي هواداران دو تيم حساسيت بسيار زيادي دارد.
■ بله و زماني كه مسابقه‌اي براي آنها حساس و با اهميت باشد وظيفه ما را هم سنگين‌تر مي‌كند. من كه مطمئنم برنده دربي هستيم.

به‌نظرت بازي مي‌كني؟
■ خيلي دوست دارم مقابل استقلال بازي كنم و خدا را شكر آمادگي خوبي هم دارم اما مهم پيروز شدن تيم است. ضمن اينكه سرمربي تصميم مي‌گيرد چه كسي بازي كند. اما اگر اين افتخار نصيبم شود بهترين بازي‌ام را انجام مي‌دهم.

پس آماده اين بازي هستي؟
■ بله و مشكلي ندارم.

كري هم مي‌خواني؟
■ اهل كري خواندن نيستم و در زمين بازي خودمان را ثابت مي‌كنيم.

و بازي تيم ملي با برزيل؟
■ اين يك بازي بسيار بزرگ است و به‌نظرم هر بازيكني دوست دارد برابر برزيل بازي كند. اميدوارم بچه‌هاي تيم ملي جدا از هر نتيجه يك فوتبال زيبا را به‌نمايش بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)