پرسپولیس نیوز :سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد از باشگاه‌های لیگ برتری بدهکار در نهادهای بین‌المللی فقط استقلال و پرسپولیس مستندات خود را ارائه نکردند.کمیته تعیین وضعیت بازیکنان پیرو مصوبه مورخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، مبنی بر محرومیت باشگاه‌های دارای احکام قطعی محکومیت در نهادهای بین‌المللی از ثبت قرارداد با اشخاص خارجی، از این باشگاه‌ها دعوت کرده بود تا مستندات خود را در این خصوص ارائه کنند. زمانبندی حضور باشگاه‌ها تا روز گذشته (چهارشنبه) مربوط به تیم‌های لیگ برتری بود که سپاهان به عنوان آخرین باشگاه در کمیته تعیین وضعیت حضور یافت و مستندات خود را ارائه کرد.

روزبه وثوق‌احمدی، سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این باره گفت: همه باشگاه‌های لیگ برتری به جز استقلال و پرسپولیس در زمان تعیین شده به جلسات آمدند و مستندات خود را ارائه کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به عدم ارائه مستندات از سوی استقلال و پرسپولیس آیا جلوی ثبت قرارداد این دو باشگاه با اشخاص خارجی گرفته خواهد شد، گفت: باشگاه‌هایی که دارای پرونده هستند تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند با اشخاص خارجی قرارداد ثبت کنند. این باشگاه‌ها که بدهی قطعی دارند، تا مادامی که مستندات خود را ارائه ندهند وضعیت‌شان به همین شکل است. با این حال ما گزارش کاملی در این خصوص تهیه خواهیم کرد و به هیئت رئیسه می‌دهیم تا آنها در این خصوص تصمیم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)