مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال «ب» پرسپوليس عليرغم گلزني الهايي بازيكن تيم بزرگسالان اين تيم در برابر دارايي نوين، متوقف شد.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پرسپولیسی ها در اولين ديدار در نيم فصل دوم، با تساوي يك بر يك مقابل تيم دارايي نوين به كار خود در اين هفته خاتمه دادند.

 

اسماعيل حلالي در پايان اين بازي از عملكرد بازيكنانش ابراز رضايت نمود. ضمن اينكه سرخپوشان موقعيت‌هاي گلزني زيادي را روي دروازه حريف خلق كردند كه متاسفانه تبديل به گل نشد.

 

اميدهاي پرسپوليس دوشنبه به مصاف دلوارافزار مي‌روند

 

 

تيم فوتبال اميد پرسپوليس روز دوشنبه 13 دي ماه به مصاف تيم دلوار افزار مي‌رود.

 

سرخپوشان اميد پايتخت در غياب 6 بازيكن خود، روز دوشنبه در زمين شهيد چمران به مصاف تيم دلوار افزار مي‌روند. شاگردان عبداله‌نژاد در شرايطي به مصاف حريف مي‌روند كه تعدادي از بازيكنان اصلي را به جهت حضور و همراهي پرسپوليس در تورنمنت آنتاليا در اختيار ندارد.

 

نوجوانان پرسپوليس 2 – توحيد صفر

 

 

تيم فوتبال نوجوانان پرسپوليس با نتبجه دو صفر تيم توحيد را شكست داد و با 18 امتياز در رده دوم جدول رده بندي قرار گرفت.

 

شاگردان رحيم يوسفي ششمين برد خود را بدست آوردند. گلهاي سرخپوشان را در اين ديدار امير قاسمي و محمدرضا موسي دوست به ثمر رساندند.

 

نونهالان پرسپوليس با 4 گل دارايي نوين را در هم كوبيد

 

تيم نونهالان پرسپوليس در يك ديدار ديدني و جذاب توانست تيم دارايي نوين را با 4 گل شكست دهد.

شاگردان سعيد تهراني نژاد در يك بازي خوب و نمايش خيره كننده، توانستند با گل‌هاي حسين جمشيدي (2 گل)، دانيال جهانبخش و غلامرضا محمدي به برتري برسند.

 

دور جديد تمرينات فوتسال پرسپوليس از شنبه آغاز مي‌شود

 

تيم فوتسال پرسپوليس كه هفته گذشته بدليل عدم حضور تيم آرش بتون قزوين، بازي نداشت، دور جديد تمرينات خود را از امروز (شنبه) آغاز مي‌كند.

 

شاگردان محمدرضا حيدريان سرمربي و بازيكن تيم سرخپوشان تهراني، طي روزهاي شنبه و يكشنبه در سالن انبارهاي عمومي و روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه در سالن خورشيد تمرينات خود را پيگيري مي‌كنند.

گفتني است؛ تيم فوتسال پرسپوليس در اين هفته استراحت دارد و هفته آينده به مصاف تيم فيروز صفه اصفهان مي‌رود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)