پرسپولیس نیوز : در شرایطی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در هتل امروز ناهار صرف کرد که پیکانی‌ها نیز همراه با آنها بودند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه بامداد امروز عازم ترکیه شد و ساعت 11 صبح به وقت ترکیه به استانبول و محل اقامت‌شان در هتل گرین‌پارک رسیدند.

*پرسپولیسی‌ها پس از استراحتی کوتاه برای صرف ناهار اقدام کردند که ناگهان با بازیکنان و کادرفنی پیکان رودررو شدند. برخورد گرم رحمتی و نصرتی با بازیکنان پرسپولیس و ابراهیم‌زاده با دایی در نوع خود بسیار دیدنی بود. این دو تیم امروز کنار یکدیگر ناهار خوردند.

*تعریف و تمجید علی دایی از فوتبال آلمانی‌ها برای بازیکنان پرسپولیس و پیکان شنیدنی بود.

*تیم فوتبال پیکان نیز که در هتل گرین پارک حضور دارد امروز بعدازظهر قرار است دیداری دوستانه را انجام دهد و تا دو روز دیگر همراه قرمزپوشان در استانبول خواهد بود.

*یکی دیگر از سوژه‌های حضور قرمزپوشان امروز در استانبول، اشک‌های هوادارانی بود که پس از شکست برزیل ریختند این موضوع در روزنامه‌ها و اینترنت سوژه اصلی قرمزپوشان شده بود و هر کس به نوبه خودش این موضوع را آنالیز می‌کرد.

*علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیسی‌ها نیز که این روزها در تیم فوتبال پیکان توپ می‌زند برخورد گرمی با پرسپولیسی‌ها داشت.

*دایی برنامه تمرینی اولیه خود را به بازیکنان ارائه کرد و قرار است اولین تمرین پرسپولیس ساعت 17 امروز برگزار شود.

*با توجه به اینکه اعلام شده بود پرسپولیسی‌ها در استانبول مستقر خواهند شد جالب است بدانید که قرمزپوشان 80 کیلومتر با استانبول فاصله دارند و در بالای یک کوه اردوی خود را تشکیل داده‌اند.

*در فرودگاه ترکیه نیز در حالی که پرسپولیسی‌ها برای پرواز آمده بودند با مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برخورد داشتند و با یکدیگر خوش و بش گرمی پرداختند.

*در این فرودگاه نیز تعدادی از مسئولان سفارت ایران در آنکارا و استانبول به دیدار علی دایی آمدند و با او به خوش و بش و خوش‌آمدگویی پرداختند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)