پرسپولیس نیوز : اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در ساعت 18 به وقت محلی در زمین باشگاه لخویای قطر برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به دوحه و مستقر شدن در اتاق‌هایشان در هتل اینترکنتینانتال مشغول استراحت شدند.

 

سرخپوشان پس از ترک فرودگاه دوحه، راهی هتل محل اقامت خود شدند. اتوبوس حامل قرمزپوشان پس از 30 دقیقه طی مسیر در هوای بسیار گرم دوحه وارد هتل اینترکنتیننتال شد.

 

 نماینده‌های تیم فوتبال لخویا قطر پس از حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه دوحه، به استقبال آنها آمده و سرخپوشان را همراهی کردند.

انجام امور فرودگاهی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه دوحه کمتر از یک ساعت به طول انجامید و سرخپوشان پس از اتمام کارها و تحویل وسایل خود توسط نماینده‌های تیم میزبان سوار اتوبوس شده و راهی هتل شدند.

 

مسوولان و مدیران باشگاه لخویا قطر ماشین ویژه‌ای را برای سرپرست و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر گرفته بودند.

محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ پس از ترک محوطه فرودگاه، قصد سوار شدن در اتوبوس تیم را داشتند که نماینده باشگاه لخویا از آنها خواست تا در ماشینی که باشگاه میزبان برای آنها تدارک دیده است، سوار شوند و آنها نیز به اتفاق راهی هتل محل اقامت سرخپوشان شدند.
 

 

نکته جالب توجه حضور امیرعلی حسینی مسوول روابط بین‌الملل باشگاه و پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم، پشت پیشخوان هتل بود که آنها پس از استقرار در آنجا کارت اتاق‌های اعضای تیم را که پیش از این آماده شده بود، به آنها تحویل دادند تا بازیکنان برای اسکان در اتاق‌هایشان با مشکلی مواجه نشوند.

محمود خوردبین پس از تحویل اتاق‌های اعضای تیم اعلام کرد؛ پس از انتقال وسایل به اتاق‌ها، برای صرف ناهار در طبقه دوم حضور بهم رسانید.

سپس بازیکنان پرسپولیس برای صرف ناهار به رستوران هتل محل اقامت خود مراجعت کرده و مجددا برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند.

 

برانکو ایوانکوویچ پس از صرف ناهار، برنامه بعدازظهر بازیکنان را به آنها اعلام کرد و آنها نیز طبق برنامه کادر فنی برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند.

بازیکنان بعد از استراحت، از ساعت 17:30 در رستوران هتل برای صرف عصرانه حضور خواهند یافت و پس از آن در ساعت 18 هتل را به مقصد محل تمرین ترک می‌کنند.

  طبق برنامه اعلام شده از سوی برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین تمرین خود را در قطر در زمین تیم فوتبال لخویا و از ساعت 18 به وقت محلی برگزار خواهند کرد.

سپس سرخ‌پوشان بعد از یک ساعت و نیم تمرین به هتل محل اقامت‌شان بازخواهند گشت و بعد از استراحت آماده صرف شام خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)