مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

‌‌براي سفر به همدان، از پرواز خبري نيست. كاروان پرسپوليس بعد از ظهر چهارشنبه و بعد از برگزاري آخرين تمرين، با اتوبوس راهي همدان مي‌شود. البته باشگاه دليل اين موضوع را نبود پرواز در روز چهارشنبه عنوان كرده نه ترس از سقوط هواپيما!

‌‌فعاليت‌ تيم‌هاي پايه پرسپوليس از همين هفته شروع مي‌شود. طبق برنامه جوانان پرسپوليس روز پنج‌شنبه يك بازي تداركاتي را در اراك برگزار مي‌كنند و اميدها هم 5 روز در شهرهاي شمالي اردو خواهند زد.

‌‌ پرسپوليس يك هفته ديگر صاحب كلينيك پزشكي مي‌شود. بنا به گفته دكتر سوري، كلينيك او كه قرار است با مديريت خودش در اختيار پرسپوليس باشد تا پايان هفته تجهيزات‌اش تكميل مي‌شود و در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد.


‌‌به درخواست عباس انصاري‌فرد، سرمربي پرسپوليس بعد از هر بازي بايد در جلسه كميته فني باشگاه حاضر شود. در اين جلسات هفتگي كرانچار علاوه بر توضيح

درباره عملكرد تيم، بايد برنامه‌هاي تاكتيكي خود براي بازي بعدي را هم اعلام كند.
‌برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس از امروز در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه عمل پيگيري مي‌شود. پرسپوليسي‌ها ديروز هم در دو نوبت تمرين كردند كه البته تمرين ديروز فقط به بدنسازي و استخر و سونا اختصاص داشت.

‌‌ با تساوي برابر استقلال اهواز، تعداد امتيازات ليگ برتري پرسپوليس به 400 رسيد. پرسپوليس تا امروز 238 بازي در ليگ برتر انجام داده و صاحب 106 برد، 82 مساوي و 50 باخت است. پرسپوليس با اين 400 امتياز، پشت سر استقلال 413 امتيازي ايستاده است.


‌‌
براي حضور در تورنمنت پيش از فصل ليگ امارات ، پرسپوليس كمتر از دو هفته ديگر به دبي سفر مي‌كند. اين تورنمنت از 7 تا 9 شهريورماه آينده برگزار مي‌شود و الفيصلي اردن، الكرامه سوريه و النصر امارات حريفان پرسپوليس خواهند بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)