مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

پرسپوليسي‌ها 48 ساعت قبل از بازي با استقلال به اردو خواهند رفت. به احتمال فراوان اين اردو در هتل اوين برپا خواهد شد و اعضاي هيات مديره نيز در كنار تيم حاضر خواهند بود.

به پيشنهاد دكتر سودي و با تصميم كميته فني باشگاه پرسپوليس دكتر معتمد به عنوان روانشناس اين تيم انتخاب شد تا اين پزشك در تمرين‌ها و اردوي پرسپوليس قبل از دربي حضور داشته باشد و در راه ارتقاي وضعيت روحي رواني بازيكنان تيم از امروز كار خود را شروع ‌كند.
در جلسه كميته فني عصر روز شنبه زلاتكو كرانچار نارضايتي‌اش را از اعتراض‌هاي عجولانه هواداران به بازيكنان اعلام كرد و گفت با چنين وضعيتي شاگردانش خيلي زود روحيه خود را از دست مي‌دهند.
در جلسه كميته فني عصر روز شنبه به زلاتكو كرانچار اعلام شد توميسلاو ايوكوويچ دستيار وي در برخورد با بازيكنان شدت عمل به خرج داده و به خاطر اين رفتار بايد به او تذكر داده شود تا در رفتارش تغييراتي ايجاد كند.
باشگاه پرسپوليس اعلام كرده زلاتكو كرانچار قسط اول قراردادش را دريافت كرده است. همچنين باشگاه با درخواست كرانچار مبني بر پرداخت باقي قرارداد او به صورت حقوق ماهيانه موافقت كرده است.
بعد از قوت يافتن احتمال اخراج قطعي كرانچار و پيش كشيده شدن پرداخت 450 هزار دلار به او، منابع نزديك به باشگاه اعلام كردند بندي در قرارداد كرانچار وجود دارد كه بعد از اخراج وي، با پرداخت دو ماه حقوق مي‌توانند با كرانچار تسويه كامل كنند.
عباس انصاري‌فرد صبح روز گذشته براي دريافت كمك 500  ميليوني به سازمان تربيت بدني مراجعه كرد. پيش‌تر از طرف سازمان اعلام شده بود اين مبلغ براي پرداخت به باشگاه پرسپوليس آماده است.
پخش اتومبيل، وسايل شخصي و البسه تمرين ابراهيم شكوري مدافع چپ پرسپوليس از داخل اتومبيل اين بازيكن به سرقت رفت.
عباس انصاري‌فرد به تمام بازيكنان پرسپوليس اعلام كرده آنها به هيچ وجه حق مصاحبه با گزارشگران برنامه نود و حضور فيزيكي در اين برنامه را ندارند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)