مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

عصر روز سه‌شنبه ذخيره‌هاي پرسپوليس در يك ديدار تداركاتي مقابل تيم دسته سومي دهداري مشهد قرار گرفتند و با 5 گل اين تيم را شكست دادند. در اين بازي هوار ملامحمد (2 گل)، حميد علي عسگر، سامان آقازماني و ابراهيم شكوري براي پرسپوليس گل زدند.

هوار ملامحمد كه كرانچار اصرار زيادي دارد تا روز بازي با راه‌آهن مهياي حضور در ميدان شود هنوز خانواده خود را به تهران نياورده. قرار است اوايل هفته آينده اعضاي خانواده هوار به او در تهران ملحق شوند.

سازمان ليگ طي نامه‌اي از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال درخواست كرد كه تا قبل از دربي پايتخت اعضاي كادر فني و بازيكنان هر دو تيم از هرگونه مصاحبه جنجالي و حاشيه‌اي امتناع كنند. شريفي رييس كميته انضباطي هم قصد دارد چند روز قبل از دربي پايتخت جلسه‌اي با ليدرهاي پرسپوليس داشته باشد.

«به گل» كه به عنوان اسپانسر روي لباس‌هاي پرسپوليس نقش بسته همچنان

 خواستار ادامه همكاري با اين باشگاه است. گفته مي‌شود اين اسپانسر حاضر به عقد قراردادي دو ميلياردي با پرسپوليس شده درحالي كه از باشگاه خبر مي‌رسد مبلغ قرارداد با «به گل» يك ميليارد و سيصد ميليون تومان است. مذاكرات با اين اسپانسر همچنان ادامه و احتمال دارد با قطعي شدن اسپانسرينگ محجوب، عنوان «به گل» به پشت پيراهن‌هاي پرسپوليس منتقل شود.

رييس كل دادگستري شهر تهران اعلام كرد پرونده مربوط به پرداخت طلب 50 ميليوني يكي از طلبكاران پرسپوليس از حساب فدراسيون را شخصا پيگيري خواهد كرد. در اين رابطه وكيل حقوقي فدراسيون پيگيري‌هاي لازم را انجام مي‌دهد. از قرار معلوم اين اتفاق در دوره فدراسيون قبلي رخ داده و مربوط به اسپانسر 5 سال پيش پرسپوليس «جگوار» است.


ديروز از طرف باشگاه پرسپوليس اعلام شد تلاش‌هاي عباس انصاري فرد براي جذب اسپانسر ميلياردي نتيجه داده و سعيدلو با امضاي نهايي قرارداد متن دستور خود را در اختيار باشگاه قرار داده اما ديروز يكي از منابع آگاه در سازمان خبر داد: «چند روز پيش عباس انصاري‌فرد نامه‌اي به دفتر سعيدلو در رابطه با اسپانسر آورد اما هنوز اين نامه امضا نشده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)