مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

در جريان بازي با الكرامه و به‌دنبال ميزباني سوال‌برانگيز مسوولان اماراتي، بازيكنان پرسپوليس بيش از 20 دقيقه به خاطر نبود رختكن در راهروي ورزشگاه سرگردان بودند. در نهايت اماراتي‌ها با عذرخواهي و رفع مشكل، جواب اعتراض‌ها را دادند.

چند واسطه از باشگاه‌هاي عربي به ويژه الاهلي، در اين چند روز دائم در كنار پرسپوليس بوده‌اند و گويا سعي دارند با زير نظر گرفتن بازيكنان آماده اين تيم، شرايط را براي انتقال آنها به باشگاه‌هاي عربي فراهم كنند.

محمود خوردبين كه به خاطر بيماري مادرش پرسپوليس را در سفر به دبي همراهي نكرده بود يكشنبه شب به اردوي تيم ملحق شد. او و زادمهر در جريان تمرين ديروز با لباس ورزشي همراه ساير بازيكنان مشغول تمرين شدند و زادمهر كمي از ناحيه كمر آسيب ديد. ناگفته نماند كه در غيبت چند روزه خوردبين، وظيفه سرپرستي پرسپوليس به عهده دكتر زادمهر بود.

بازيكنان پرسپوليس عصر يكشنبه و با اجازه سرمربي كروات خود به مراكز خريد دبي رفتند و بعد از چهار ساعت به هتل محل اقامت تيم برگشتند.

ساك‌هاي احمدرضا عابدزاده كه در فرودگاه دبي ناپديد شده بود با تلاش مسوولان النصر و پيگيري‌هاي‌شان پيدا شد

.
حك شدن نام SMSCUP پشت پيراهن‌هاي پرسپوليس در بازي با صبا واكنش كميته انضباطي را به دنبال داشت. به همين خاطر عباس انصاري‌فرد با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ گزارشي در اين باره ارائه و اعلام كرد

 كه باشگاه برگزاركننده SMSCUP مجوز رسمي دارد و قانوني است.

انصاري‌فرد وعده داده بود كه پاداش پيروزي برابر پاس همراه با پاداش برد صبا به‌صورت يكجا پرداخت خواهد شد اما تا امروز هنوز هيچ پاداشي پرداخت نشده است. گفته مي‌شود پاداش اين دو پيروزي بعد از بازي با ذوب آهن پرداخت مي‌شود.

راست و دروغش گردن راوي اما گفته مي‌شود بدقولي باشگاه در پرداخت اجاره منزل اشپيتيم آرفي باعث شده صاحبخانه اين بازيكن دست به تهديد بزند كه همين مساله در امارات به گوش آرفي رسيده و او را حسابي عصباني كرده است.

كاروان پرسپوليس آخر هفته برمي‌گردد. به دليل مشكل تهيه بليت يك گروه از بازيكنان با پرواز ساعت 17 پنج‌شنبه برمي‌گردند و گروه دوم ساعت 22 جمعه شب دبي را به مقصد تهران ترك خواهند كرد. البته اين موضوع بستگي به OK شدن يا نشدن بازي تداركاتي باالاهلي دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)