مرجع خبری پرسپولیس :جدايي سعيد حلافي و ابراهيم شكوري در نقل و انتقالات نيم‌فصل تقريبا قطعي است. به احتمال فراوان فولاد خوزستان مقصد بعدي حلافي است و شكوري نيز به يكي از تيم‌هاي سايپا يا پاس همدان خواهد رفت.
با اعتراض بازيكنان پرسپوليس به توپ‌هاي تمريني، كريم باقري درصدد برآمده تا شخصا تعدادي توپ آديداس از آلمان وارد كند.
مهرداد ميناوند بعد از مذاكره شفاهي روز پنج‌شنبه با حبيب كاشاني، صبح ديروز نيز با مختاري معاون اجرايي باشگاه مذاكره كرد. گفته مي‌شود تا پايان هفته حكم مهرداد ميناوند با عنوان مدير تيم‌هاي پايه صادر مي‌شود.
احتمال تغيير محل تمرين پرسپوليس در ميانه فصل وجود دارد. گفته مي شود به غير از ورزشگاه شركت واحد و شركت نفت در تهرانسر، مذاكراتي با مسوولان زمين شهيد اسماعيلي يافت‌آباد هم انجام شده است.
كادر پزشكي و بدنساز پرسپوليس قصد دارند امروز يكشنبه وضعيت نهايي جسماني عليرضا محمد را به زلاتكو كرانچار گزارش دهند تا شايد اين بازيكن در ديدار با سايپا به ميدان برود.
تمرين پرسپوليس صبح ديروز با ريكاوري 50 دقيقه‌اي بازيكنان اصلي و تمرين ذخيره‌ها در سه گروه پيگيري شد. در اين تمرين كريم باقري و اكبر صغيري به دليل مصدوميت و محسن خليلي به دلايل نامعلوم حضور نداشتند. ميثم بائو هم به خاطر سرماخوردگي تمرين‌ها را با فشار كمتري انجام داد.
باشگاه پرسپوليس درصدد است طي نامه‌اي به سازمان ليگ و كميته داوران شكايت خود نسبت به وضعيت داوري در هفته‌هاي اخير را اعلام و اين موضوع را پيگيري كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)