مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

كنفرانس مشترك مديران پرسپوليس و استقلال عصر امروز در هتل لاله برگزار مي‌شود. علاوه بر همكاري‌هاي دو باشگاه، انصاري‌فرد و آشتياني درباره بليت‌فروشي، هواداران و sms كاپ توضيحاتي را ارائه خواهند داد.

شهرداري بندرعباس خواهان انجام يك بازي دوستانه با پرسپوليس شده است. اين تيم دو روز قبل در ديداري 4-3 مغلوب استقلال شد و سرمربي‌اش خواستار انجام يك بازي دوستانه با پرسپوليس در هفته آينده شده است.

اگر مشكل زمين حل شود پرسپوليس بعد از بازگشت از امارات بعد از افطار تمرين مي‌كند. كرانچار به خاطر برگزاري بازي‌ها زير نور و همچنين براي اينكه بازيكنان روزه‌دارش به لحاظ بدني دچار مشكل نشوند خواسته كه تمرين‌ها به بعد از افطار موكول شود.

براي لغو محروميت جلال اكبري، باشگاه پرسپوليس تلاش‌هاي خود را از چند روز قبل آغاز كرده. انصاري‌فرد ديروز صبح نامه‌اي را براي بخشش اكبري به كميته انضباطي فرستاد و قرار است نماينده پرسپوليس ظرف روزهاي آينده با حضور در كميته، با شريفي گفت و گو كند.


پرسپوليس امشب در ديداري دوستانه به مصاف الاهلي امارات مي‌رود.

اين ديدار ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصي باشگاه الشباب برگزار مي شود و مهرزاد معدنچي كه در حال حاضر بازيكن الاهلي است برابر تيم سابقش مي‌ايستد

اگر همكاري با كروزيرو قطعي شود پرسپوليس مربيان جوانش را به برزيل اعزام مي‌كند. به گفته مديرعامل، مربيان تيم‌هاي پايه باشگاه و تعدادي از پيشكسوتان براي حضور در دوره‌هاي آموزش مربيگري به برزيل اعزام خواهند شد.

 
تمام برنامه‌ريزي‌ها براي آناليز حريف هفته بعد پرسپوليس انجام شده. باشگاه فيلم دو بازي آخر ذوب‌آهن را تهيه كرده و آناليزورهاي باشگاه هم گزارش‌هاي خود از بازيهاي اخير اين تيم را در اختيار باشگاه گذاشته‌اند تا بعد از بازگشت از امارات، به دست زلاتكو كرانچار و همكارانش برسد.

بازيكنان پرسپوليس از بدقولي باشگاه در پرداخت حق و حقوق‌شان حسابي دلخورند. مديرعامل قول داده بود كه پاداش 2 برد اخير در دبي به بازيكنان پرداخت مي‌شود اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلكه هيچ پول ديگري هم در اين اردو در اختيارشان قرار نگرفت تا عصبانيت بازيكنان بيشتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)