مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته جلسه مهمي بين كاشاني و كرانچار در باشگاه انجام شد. در اين جلسه ضمن بررسي ديدار با سايپا و مسائل موجود قبل از ديدار با تراكتورسازي، درباره اضافه شدن علي كريمي و واحدي نيكبخت هم بحث و بررسي به عمل آمد. همچنين بار ديگر بحث جدا شدن بازيكنان مازاد هم پيش كشيده شد.
از كادر پزشكي پرسپوليس خبر مي‌رسد ميثاق معمارزاده قطعا به ديدار روز دوشنبه مقابل تراكتورسازي خواهد رسيد اما كريم باقري رو در روي تيم شهر خود قرار نخواهد گرفت. ضمن اينكه محسن خليلي و آرفي نيز به دليل سرماخوردگي مقابل تراكتورسازي غايب خواهند بود.
بعد از اينكه احمدرضا عابدزاده اعلام كرد به بازيكنان با كيفيت پاداش ويژه‌اي خواهد داد، حبيب كاشاني هم قصد دارد به بازيكن برتر هر مسابقه پاداشي ويژه اهدا كند. هوار ملا محمد اولين بازيكني بود كه از طرف كاشاني پاداش گرفت.
براي چندمين بار طي دو هفته گذشته اعلام شد مابقي مطالبات بازيكنان ظرف دو هفته آينده به ايشان پرداخت خواهد شد.
گفته مي‌شود حبيب كاشاني به وضعيت ظاهري بازيكنان دقت ويژه‌اي دارد و در جلسات خصوصي به ايشان تذكر داده به اين مورد توجه خاصي داشته باشند.
گفته مي‌شود زلاتكو كرانچار از اطمينان به تياگو خرسند است و از نمايش اخير اين برزيلي بعد از هفته‌ها دوري از تركيب ابراز رضايت كرده است.
تيم دوم پرسپوليس در اولين مسابقه خود در رقابت‌هاي آسيا ويژن تهران روز پنج‌شنبه با نتيجه 2- يك مغلوب اتحاد شميران شد. در اين بازي كه در ورزشگاه شهيد شيرودي انجام شد، مهران فرضيات تك گل پرسپوليس را زد. در اين ديدار حسين ناييجي، ضيا نيك‌نفس و محمدمهدي الهايي به علاوه گروهي از بازيكنان اميد و جوانان پرسپوليس با سرمربيگري مهرداد ميناوند به مصاف حريف رفتند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)