مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني به بازيكنان اعلام كرد طي هفته آينده 400 ميليون تومان به حساب باشگاه واريز خواهد شد و 32 درصد پيش‌قراردادها پرداخت مي‌شود.
زلاتكو كرانچار قصد دارد از طريق مشاورانش اشتباهات داوري در ليگ برتر كه عليه پرسپوليس انجام شده را جمع‌آوري كرده و در جلسه دوشنبه با كاشاني به وي گزارش كند. كرانچار در اين جلسه درباره پيوستن علي كريمي به پرسپوليس و ديگر مسائل موجود در تيم با سرپرست موقت باشگاه صحبت مي‌كند.

بازيكنان پرسپوليس نگراني خود از بابت عدم تحويل سند زمين‌هاي 200 متري شهرك گلستان در پرند كه عباس انصاري‌فرد قولش را داده بود، ابراز كردند. در همين رابطه قرار است كاشاني هفته آينده جلسه‌اي با شهردار گلستان داشته و اين موضوع را پيگيري كند.
كوروش شهبازي فرد، مسوول تيم‌هاي پايه پرسپوليس به خاطر درگيري با مسوولان باشگاه از سمت خود بركنار شد. شهبازي‌فرد مدعي است 20 ميليون تومان از حساب شخصي خود براي تيم‌هاي پايه هزينه كرده و باشگاه نيز گفته بعد از بررسي، اين پول به او بازگردانده خواهد شد.
پاداش 200 هزار توماني تساوي با فولاد و 300 هزار توماني پيروزي بر مقاومت، پنج‌شنبه شب به بازيكنان پرداخت شد.
باشگاه پرسپوليس به مناسبت روز عصاي سفيد در بين دو نيمه بازي با ملوان از سه تن از روشندلان كشور تقدير كرد.
بعد از شعار عليه استقلال در تمرين روز چهارشنبه، احتمال جريمه يا محروميت چند تن از ليدرها از حضور در تمرين‌‌ها وجود دارد. روابط عمومي باشگاه از ليدرها خواسته به هيچ وجه عليه تيم رقيب شعار ندهند.
حبيب كاشاني جذب سياوش اكبرپور يا هر بازيكني از استقلال را تكذيب كرد. همچنين عليپور، مدير روابط عمومي باشگاه معاوضه سه بازيكن پرسپوليس با علي كريمي را نيز تكذيب كرد.
پرسپوليسي‌ها از اين به بعد پيش از تمام بازي‌ها و در مسافرت به شهرستان‌ها كت و شلوارهاي برندس را بر تن خواهند كرد. پنج‌شنبه شب كار پرو از بازيكنان تمام شد. البته گفته مي‌شود احمدرضا عابدزاده هم در تسريع تحويل دادن اين لباس‌ها كمك كرده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)