مرجع خبری پرسپولیس : حضور بهزاد غلامپور در تمرين روز چهارشنبه و جلسه او با دايي در رختكن ورزشگاه درفشي‌فر صحبت های زیادی را ایجاد کرد.

 

به علاوه بيرون نيامدن محمدعلي يحيوي از رختكن در تمرين عصر پنج‌شنبه شبهاتي را به وجود آورد مبني بر اينكه غلامپور دوست نزديك دايي به زودي جايگزين يحيوي مي‌شود.

مربي گلرهاي پرسپوليس البته گفت: «من سرما خورده‌ام و نمي‌توانستم در زمين تمرين حاضر شوم. نمي‌دانم چرا اين شايعات را درست مي‌كنند؟»

بدين ترتيب به نظر نمي‌رسد فعلا خبري از كنار رفتن يحيوي و حضور غلامپور در پرسپوليس باشد.

 

كاشاني ليدر‌ها را با دايي آشتي مي‌دهد

 

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس قصد دارد طي جلسه‌اي ليدر‌هاي اين باشگاه را با سرمربي تيمش آشتي دهد.

 

حبيب كاشاني قصد دارد جلسه‌اي را ميان ليدر هاي تيمش وعلي دايي برگزار كند تا به نوعي با رفع كدورت‌ها آنها را به همديگر نزديك كند.

گفتني است با توجه به اختلافاتي كه ميان علي دايي و ليدر‌هاي پرسپوليس به وجود آمده بود ليدر‌ها چندي پيش استعفايي را به باشگاه ارائه كرده بودند كه البته حبيب كاشاني تا كنون با آن موافقت نكرده است.

 

تکذیب شایعات : هاشميان با نظر مستقيم دايي قرارداد بست

 

با اينكه قرار داد وحيد‌هاشميان با باشگاه پرسپوليس ثبت شده است اما شايعه شد او نه با تاييد علي دايي كه با نظر حبيب‌ كاشاني‏، سرپرست باشگاه به اين تيم پيوسته است اما منصور بيك‌محمدلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اين موضوع را تكذيب كرده است.

بيك‌محمدلو درباره نحوه حضور ‌هاشميان در پرسپوليس مي‌گويد:«اين صحت ندارد كه‌هاشميان بدون تاييد دايي به پرسپوليس آمده است. اين بازيكن مورد تاييد فني سرمربي ما بود به همين دليل نيز مديريت باشگاه نسبت به جذب اواقدام كرد و در اين بين نيز ما به شايعات اهميت نمي‌دهيم. »

 

بدنساز پرسپوليس: چربي 60- 50 درصد بازيكنان بالا بود

 

در تست چربي انجام گرفته از بازيكنان كه انجام شد وضعيت نيمي از بازيكنان جالب نبود. در اين تست بازيكنان به شدت به نتايج يكديگر حساس بودند اما اعداد به دست آمده درمورد برخي نفرات حكايت از اين داشت كه گروهي طي 5 روز تعطيلي اصلا تمرين نداشته‌اند مولايي بدنساز پرسپوليس درباره اعلام خبر مردودي 4 بازيكن در اين تست مي‌گويد: «بحث مردودي يا قبولي نبود. در تست چربي 60-50 درصد بازيكنان نتايج‌شان خوب نبود كه اين مسأله با توجه به پنج شش روز تمرين نكردن طبيعي است.» وي درباره تست يك مايل هم گفت: «نتايج اين تست راضي‌كننده بود.»

 

مياچ در تركيه پرسپوليسي مي‌شود

 

ظاهرا حضور مياچ در كادر فني پرسپوليس قطعي است و نامه‌نگاري براي صدور كارت مربيگري اين مربي كروات بين باشگاه و فدراسيون هم انجام شده است. البته از آنجايي كه قرار است روز دوشنبه راهي تركيه شود مياچ به تهران نخواهد آمد و در آنتاليا به جمع سرخپوشان مي‌پيوندد. ظاهرا مشكل صدور رواديد ايران براي مياچ هم مزيد بر علت شده تا اين مربي در تركيه به تيم جديدش بپيوندد و دايي هم با اين مسأله موافقت كرده است. ابتدا قرار بود مياچ سه‌شنبه هفته گذشته و سپس فردا (يكشنبه) به تهران بيايد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)