مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری:

 

پرسپوليس 22 تير تا يك مرداد در تركيه

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حضور پرسپوليس در اردوي تركيه قطعي شده و قرار است سرخ‌ها در كمپي كه 100 كيلومتر با آنكارا فاصله دارد، اردويي 10 روزه برپا كنند.

حميد استيلي ديروز اين خبر را تاييد كرد و گفت قرار است پرسپوليس در اين اردو با سه تيم خوب و مطرح بازي تداركاتي انجام دهد.

 

پرسپوليس در اين اردو از ملي‌پوشان خود استفاده خواهد كرد، ضمن اينكه استيلي اعلام كرده بازيكنان خارجي هم در اين اردو شركت خواهند كرد. از تاريخ اين اردو خبر موثقي در دست نيست اما گفته مي‌شود اين اردو از 22 تير تا يك مرداد برپا خواهد شد.

 

وسواس استيلي روي جذب بازيكنان خارجي

تاكنون چند بار حضور بازيكنان خارجي در تمرين‌هاي پرسپوليس به تعويق افتاده چرا كه حميد استيلي روي اين موضوع حساسيت خاصي دارد. استيلي مي‌گويد: «شك نكنيد سعي مي‌كنيم بهترين‌ها را جذب كنيم. من هر جا كار كرده‌ام نشان داده‌ام روي بازيكنان خارجي وسواس دارم. بازيكن خارجي براي پرسپوليس خيلي مهم است و ما بايد بهترين خارجي‌ها را جذب كنيم.» به همين خاطر اعلام شده خارجي‌هاي پرسپوليس يا بايد در تيم ملي كشورشان عضو باشند يا رزومه پروپيماني داشته باشند.

 

ملي‌پوشان پرسپوليس فقط 2 روز در وطن

ملي‌پوشان پرسپوليس كه فعلاً تعدادشان 7 نفر است فقط 2 روز در ايران خواهند بود. ملي‌پوشان پرسپوليس كه روز 20 تير ماه از اردويي 11 روزه به تهران برمي‌گردند احتمالاً يك يا دو روز با تيم خود در تهران هستند و براي 10 روز ديگر راهي تركيه و اردوي باشگاهي‌شان مي‌شوند.

 

رضايي از استيلي اجازه گرفته بود

غلامرضا رضايي مهاجم پرسپوليس دليل غيبتش در تمرين ديروز را توجيه كرد: «به دليل اينكه مشكل خانوادگي داشتم موضوع را با حميد استيلي در ميان گذاشتم و به مرخصي كوتاهي رفتم. با توجه به اينكه پرسپوليس بعدازظهر تمرين ندارد امروز (ديروز) اختصاصي تمرين كردم و هيچ مشكلي هم با استيلي و باشگاه ندارم.»

 

كاشاني و بهزادي از ليست كميته فني خط خوردند

ديروز جلسه پيشكسوتان پرسپوليس در باشگاه استيل‌آذين برگزار شد كه در اين جلسه همايون بهزادي و جعفر كاشاني حضور داشتند. اين دو نفر قبلا به عنوان گزينه‌هاي حضور در كميته فني پرسپوليس بودند كه ظاهرا با شركت در جلسه و عضويت در پيشكسوتان پرسپوليس، اين موضوع براي آنان منتفي شده و يكي از اعضاي كميته فني پرسپوليس اين موضوع را تاييد كرده است.

 

زمان جشن هدايتي، پرسپوليس در ايران نيست!

در جلسه ديروز پيشكسوتان پرسپوليس عنوان شد كه 26 تير ماه در سالن صدا و سيما، جشن قهرماني پرسپوليس در جام حذفي برگزار خواهد شد و از عوامل تيم نيز دعوت خواهد شد اما طبق برنامه‌ريزي باشگاه، پرسپوليس 22 تير ماه راهي اردوي خارج از كشور مي‌شود و در زمان برگزاري اين جشن تيم در خارج از كشور خواهد بود و فقط چند بازيكن از جمله آرفي، رحمان احمدي، مهدي شيري، مجتبي زارع، سپهر حيدري و سرمربي سابق تيم علي دايي در ايران حضور دارند. ظاهرا پيشكسوتان پرسپوليس هيچ توجهي به تمرين‌ها و برنامه‌ريزي تيم براي فصل يازدهم ليگ برتر ندارند و فقط به پيشبرد اهداف خود در اين كميته نگاه مي‌كنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)