پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس در تلاش است با وزیر ورزش دیدار کند تا تکلیف خود در این باشگاه را بداند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با دعوت از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ به باشگاه، مذاکرات برای تمدید قرارداد آنها را آغاز کنند. سرمربی پرسپولیس در نشست‌هایی که اخیراً با محمدحسین نژادفلاح داشته است، لیست بازیکنانی را که تمایل به ماندن آنها در تیم دارد، اعلام کرده و خواهان تمدید قراردادشان شده است. در این بین بازیکنانی هم هستند که برانکو در خصوص ماندن آنها در تیمش دچار تردید است و اگر نتواند جانشین خوبی برای این نفرات پیدا کند، مجبور به حفظ آنها خواهد شد. در حال حاضر اولویت مذاکره با بازیکنانی است که برانکو نظر صددرصدی روی آنها دارد.

* محمدحسین نژادفلاح در تلاش است بعد از قطعی شدن ادامه کارش در باشگاه پرسپولیس با گرفتن وامی سنگین برای این باشگاه، بتواند در فصل نقل‌وانتقالات نسبت به جذب بازیکن اقدام کند.

* بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده به مدیریت این باشگاه پیغام داده‌اند تا زمانی که با آنها تسویه حساب نشود قراردادشان را با سرخپوشان تمدید نخواهند کرد.

* محمدحسین نژادفلاح به برانکو قول داده تا قبل از پایان خردادماه پیش قرارداد او را به حسابش واریز کند. قرار شده دستمزد دستیاران برانکو هم به وی پرداخت شود تا سرمربی سرخپوشان آن را بین آنها تقسیم کند. شاید اگر برانکو تا پایان این ماه هم دریافتی از باشگاه پرسپولیس نداشته باشد، برنامه قبلی سفرش به تهران در تاریخ 27 خردادماه را به تعویق بیاندازد.

* بلاتکلیفی نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس باعث شده وی تصمیم بگیرد هر چه زودتر نشستی را با محمود گودرزی، وزیر ورزش و امیررضا خادم، معاون او داشته باشد که البته تا الان موفق به این کار نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)