مرجع خبری پرسپولیس : پرداختى باشگاه پرسپوليس عقب نيست

باشگاه پرسپوليس معتقد است كه پرداختى هاى اين باشگاه به بازيكنان تيم عقب نيست و مطالبات بازيكنان سرموعد مقرر پرداخت شده است، ظاهراً مطالبات بعدى سرخپوشان در دى ماه خواهد بود كه باشگاه بعد از دريافت پول اسپانسر ، طلب بازيكنان را به آنها پرداخت خواهد كرد. گفته مى شود كه بخش ديگرى از مطالبات سرخپوشان در تعطيلات نيم فصل پرداخت خواهد شد كه اين اتفاق نيفتاد.

دى ماه اولين پرداخت اسپانسر به پرسپوليس
اسپانسر جديد پرسپوليس به زودى اولين پرداخت خود را به باشگاه سرخ پايتخت انجام خواهد داد. بنا به اعلام مسئولان اين باشگاه اين قرارداد اين هفته امضاء مى شود و اولين پرداخت در دى ماه صورت خواهد گرفت تا باشگاه بخشى از مسائل و مشكلات مالى خود را با اين پول برطرف كند.

بررسى پرونده دعواى شيث وپروين شايد هفته بعد
اتفاقاتى كه ميان شيث رضايى و محمد پروين در اصفهان به وجود آمده ديروز به شكل گزارشى مكتوب در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است.اما باشگاه اعلام كرد اين گزارش در جلسه فردا كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس مورد بررسى قرار نخواهد گرفت. گفته مى شود اگر اعضاء اين كميته تشخيص دادند اين موضوع در جلسه هفته آينده مورد بررسى قرار خواهد گرفت.

نامه شكايت پرسپوليس از وسلى به فدراسيون ارسال شد
همانطور كه ديروز به اطلاع شما رسانديم باشگاه پرسپوليس شكايت رسمى خود از وسلى برازيليا را ديروز دراختيار مسئولان فدراسيون فوتبال قرارداد. باشگاه پرسپوليس در نامه خود از مسئولان فدراسيون فوتبال خواسته تا موضوع را به اطلاع فدراسيون جهانى فوتبال فيفا برساند تا اين بازيكن بعداً در مورد غيبتش در فيفا مدعى نباشد.

توصيه دوباره كرانچار به معمارزاده: از دروازه بيرون نيا
اين روزها زلاتكو كرانچار سرمربى كروات پرسپوليس از هر فرصتى استفاده مى كند و با بازيكنانش همكلام مى شود تا توصيه هاى فنى لازم را به اطلاع آنها برساند.شنيديم كرانچار با ميثاق معمارزاده سنگربان اين تيم صحبت كرده و از او خواسته بى مورد از درون دروازه اش بيرون نيايد البته كرانچار مدتى قبل هم اين موضوع را به ميثاق اعلام كرده بود. كرانچار دلش مى خواهد بازيكنانش به بهترين شكل در زمين عمل كنند و اين موضوع را در صحبت هاى خصوصى به اطلاع آنها مى رساند.

ناراحتى بازيكنان پرسپوليس از حرف هاى دستيار كرانچار؟!
از زبان بعضى از بازيكنان پرسپوليس شنيديم كه توميسلاو ايتكوويچ دستيار كرانچار در صحبت هايش از الفاظ مناسبى استفاده نمى كند و اين موضوع باعث ناراحتى آنها شده است. البته هنوز مشخص نيست بازيكنان چطور متوجه شدند كه ايتكوويچ از الفاظ نامناسب در حرف ها و صحبت هايش استفاده مى كند.به نظر مى رسد در اين مورد بازيكنان بايد دقت بيشترى داشته باشند تا مشكلى بى مورد براى اعضاى تيم و خود آنها به وجود نيايد.

تداخل كار مترجمان حاشيه تازه پرسپوليس
اين روزها شاهد تداخل كار۲ مترجم پرسپوليس در تمرين اين تيم هستيم و حاشيه هاى تازه اى در اين مورد به وجود آمده است. ظاهرا بازيكنان و مربيان تيم بيشتر با چلنگر احساس راحتى مى كنند و مسائل خود را از طريق او به اطلاع مربيان و بازيكنان مى رسانند. در اين ميان پيپل زاده هم كه در محل تمرين حاضر است و وظيفه ترجمه را برعهده دارد گاهى توى كار احساس راحتى نمى كند و آن ارتباط لازم را نمى تواند با بقيه نفرات برقرار كند. اين مسأله حاشيه هاى تازه اى را به وجود آورده كه به نظر مى رسد به زودى مسئولان باشگاه بايد فكرى براى حل اين مشكل كنند.

حساسيت پرسپوليسى ها روى حركات نمايشى!
بعضى از بازيكنان پرسپوليس در جريان بازى هاى اين تيم بدشان نمى آيد كه با توپ زياد از حد كار كنند و به حركات نمايشى رو بياورند. اين اتفاق در بين بعضى از بازيكنان خط دفاعى به چشم آمده و سخت باعث نگرانى مسئولان تيم شده است. شنيديم مسئولان تيم از كرانچار خواسته اند در اين رابطه با بازيكنان تيم بيشتر صحبت كند و از آنها بخواهد از حركات نمايشى و اضافى آن هم در لحظات حساس و در منطقه خطر تيم خوددارى كنند تا مشكلى از اين بابت گريبان پرسپوليس را نگيرد. شنيديم شايد بروز چنين حركاتى با جرايمى از سوى كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس همراه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)