مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی فصل پیش پرسپولیس تا آخر ماه جاری مطالبات مالی‌اش را از سوی مسوولان این باشگاه دریافت خواهد کرد.

 

* از سوی مسوولان باشگاه به بازیکنان قدیمی پرسپولیس اعلام شده که تا آخر این ماه مطالبات سال گذشته شان پرداخت می شود تا دیگر دغدغه ای نداشته باشند. همچنین قرار شده مطالبات علی دایی نیز پرداخت شود و با اولین بودجه ای که از سوی وزارت ورزش به سرخپوشان می رسد، این امر محقق خواهد شد.

 

* حبیب کاشانی که از ناحیه کمر خود احساس ناراحتی می کند، با دستور پزشکان خود باید یک ماه فیزیوتراپی کند و بعد از آن اگر بهبودی حاصل نشد، دیسک کمر خود را جراحی خواهد کرد.

 

* سپهر حیدری بازیکن فصل پیش پرسپولیس هفته بعد به باشگاه می رود تا مذاکرات خود را برای دریافت مطالباتش انجام بدهد.

 

* امیر حسین فشنگچی مصاحبه خود با یکی از نشریات ورزشی را که روز گذشته به چاپ رسیده بود، تکذیب کرد. فشنگچی اعلام کرده حرف هایی که به نقل از او در مورد نارضایتی اش از نیمکت نشینی و همچنین اختلاف با حمید استیلی مطرح شده صحت ندارد و اگر آن روزنامه عذرخواهی نکند، به مراجع رسمی شکایت خواهد کرد.

 

* جواب MRI مهرداد اولادی که از سوی کادر پزشکی پرسپولیس به آلمان فرستاده شده، در اختیار پزشکان دیار ژرمن ها قرار گرفته و آنها تا روز چهارشنبه نظر خود را در مورد وضعیت مهاجم پرسپولیس خواهند داد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اولادی بعد از بازگشت پرسپولیس به تهران و از روز شنبه تمرینات اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد.

 

* بلیت هواپیمای بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تهیه شده و بعد از بازگشت کاروان ایران به کشورمان، سرخپوشان به اصفهان خواهند رفت تا برای دیدار با ذوب آهن در اختیار کادر فنی باشند. علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی و علیرضا حقیقی ملی‌پوشان پرسپولیس هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)