مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف آنچه مي‌شنيديم، قراري به سفر خارجي پرسپوليس نيست و حميد استيلي تصميم گرفته تيمش را به يك اردوي داخلي ببرد.

 

او براي اين اردو، جزيره كيش را در نظر گرفته كه اگر قطعي شود، سرخ‌ها يك هفته ‌آنجا اردو خواهند زد و دو بازي تداركاتي را هم در طول اردو برگزار مي‌كنند.

 

 

نشست ويژه كاشاني با بازيكنان

به عقيده مديران باشگاه، ناكامي‌هاي پرسپوليس در اين چند هفته رفته از فصل ريشه در مسائل روحي رواني دارد و همه در تلاشند براي بازگرداندن اعتماد به نفس به سرخ‌ها. به همين خاطر حبيب كاشاني تصميم گرفته نشستي ويژه با بازيكنان پرسپوليس داشته باشد و از آنها دعوت كرده كه هفته آينده براي ديدار با او به باشگاه بروند.

 

مازيار به كميته انضباطي هم نرفت

اين هفته را كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس به شلوغي گذراند و حالا هم نشسته‌اند به انتظار راي اين كميته. محسن عاشوري، رالف سومديك، عليرضا حقيقي و مازيار زارع به خاطر مصاحبه‌هاي‌شان و جواد كاظميان به خاطر شادي بعد از گلش در بازي با مس سرچشمه 5 نفري بودند كه به كميته انضباطي باشگاه احضار شدند. غير از مازيار زارع كه با اطلاع مسوولان به جلسه كميته انضباطي نرفت، بقيه پاسخگوي صحبت‌ها و رفتار خود بودند و حالا منتظرند براي صدور راي كه گفته مي‌شود كميته انضباطي آخر هفته و بعد از بازي با صنعت نفت راي‌هاي خود درباره اين پنج نفر را اعلام خواهد كرد.


فيلم نفتي‌ها به استيلي رسيد

بازي فردا شب در حالي انجام مي‌شود كه استيلي و همكارانش در كادر فني حسابي از صنعت نفت اطلاعات گرفته‌اند. آنها فيلم سه بازي از چهار بازي گذشته تيم آباداني را به دقت آناليز كرده‌اند و قرار است در جلسه فني امشب هم در حضور بازيكنان آن را به نمايش گذاشته و دوباره آناليز كنند تا پرسپوليس با شناخت كافي به ديدار صنعت نفت برود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)