مرجع خبری پرسپولیس : ژلكو مياچ را از اين پس راننده شخصي‌اش به تمرين‌ها خواهد رساند.

 

با نظر باشگاه، مياچ از اين پس راننده شخصي دارد و او است كه اين مربي را در تمرين‌ها و هر جاي ديگر كه بايد، با سرخ‌ها همراهي خواهد كرد. حالا تنها مشكل مياچ، خانه او است كه طبق وعده باشگاه بايد تا قبل از شروع ليگ در اختيارش قرار بگيرد و مربي كروات را از هتل نشيني راحت كند.

 

تصميم‌گيري درباره آخرين سرخپوش در كميته فني

 

درباره بازيكن خارجي زير 23 سالي كه قرار است آخرين بازيكن اين فصل پرسپوليس باشد تا آخر همين هفته تصميم‌گيري خواهد شد. علي دايي خواسته كه تا پيش از سفر تيم به امارات تكليف اين بازيكن هم روشن شود و به همين خاطر قرار است در جلسه فرداي كميته فني باشگاه، بررسي بيشتري روي گزينه‌هاي مورد نظر باشگاه صورت بگيرد و مذاكره‌ها آغاز شود تا بازيكن تازه‌وارد براي هماهنگي با سرخ‌ها به اندازه كافي فرصت داشته باشد.


برنامه تمرين اين هفته در دست سرخ‌ها

 

برنامه‌هايي كه سرمربي براي آماده‌سازي پرسپوليس تنظيم كرده در اختيار سرخ‌ها قرار گرفت. اين برنامه كه تمام برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس تا پايان هفته جاري را در خود دارد ديروز در اختيار سرخپوشان قرار گرفت تا آنها برنامه‌هاي روزانه‌شان را طبق همين برنامه‌ريزي تنظيم كنند.

 

پرسپوليس به دنبال اسپانسر آسيايي


با نزديك شدن به فصل تازه ليگ قهرمانان، پرسپوليس هم به دنبال اسپانسر تازه مي‌گردد. اسپانسري كه در بازي‌هاي آسيايي همراه سرخ‌ها باشد. در اين راه باشگاه از چندي پيش به مذاكره با چند بانك خصوصي مشغول است و قرار شده در ليگ قهرمانان، به جاي بانك شهر نام اسپانسر جديد روي پيراهن پرسپوليس نقش ببندد.


AFC در انتظار ليست سرخ‌ها


با ارسال اسامي سرخپوشان به كنفدراسيون فوتبال آسيا، پرسپوليس ديگر دغدغه‌اي براي حضور در ليگ قهرمانان ندارد. براي اين كار باشگاه تا روز دهم بهمن ماه فرصت دارد و قرار شده پرسپوليسي‌هاي آسيايي تا پس از پايان اين مهلت به AFC معرفي شوند.


همه تيم‌هاي پرسپوليس بردند


آخر هفته‌اي كه گذشت براي پرسپوليس و پرسپوليسي‌ها پر بود از پيروزي. ابتدا تيم ب پرسپوليس در بازي روز پنج‌شنبه‌اش برابر شاهين 3- صفر برنده شد و حالا خود را براي بازي با تيم ميعاد آماده مي‌كند. جوانان پرسپوليس هم 10 نفره تيم پاراك را 2- يك بردند و 17 امتيازي شدند و نونهالان سرخپوش 5- يك تيم فولاد پايتخت را شكست دادند تا آخر هفته خوبي براي پرسپوليسي‌ها رقم بخورد.

 

وكيل پرسپوليس در راهCAS


براي تعيين وضعيت پرسپوليس در پرونده اختلاف با آلفا، معاون حقوقي باشگاه – مصطفي شكري – سفري به سوييس خواهد داشت. سفري كه قرار است دو هفته ديگر انجام شود و معاون حقوقي و وكيل پرسپوليس براي رد اتهام باشگاه از شكايت آلفا در جلسه دادگاه عالي ورزش (CAS) حضور پيدا كند.


تست آمادگي جسماني، بعد از اردو

 

وضعيت بدني بازيكنان پرسپوليس را تستي كه قبل از شروع دوباره ليگ انجام مي‌شود مشخص خواهد كرد. به گفته مولايي، قرار است بعد از بازگشت تيم از اردوي امارات و همچنين بعد از بازگشت ملي‌پوشان، تست آمادگي جسماني دوباره‌اي از همه بازيكنان پرسپوليس گرفته شود تا تاثير اردوها و وضعيت بدني آنها مورد سنجش قرار بگيرد.


بازگشت حلافي به تمرين‌ها


با بازگشت سعيد حلافي، تمرين‌هاي پرسپوليس ديگر هيچ غايبي غير از غلامرضا رضايي و محمد نوري ملي‌پوش نخواهد داشت. حلافي كه از ناحيه كشاله دچار آسيب‌ديدگي شده و چند روزي را اختصاصي تمرين كرده امروز از سوي پزشك تيم تست مي‌شود تا در صورت بهبودي كامل به تمرين‌ها بازگردد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)