مرجع خبری پرسپولیس : بالاخره نمونه پيراهن دوم پرسپوليس به باشگاه رسيد تا مشخص شود چندي ديگر سرخ‌ها را در بازي‌هاي خارج از خانه و مقابل حريفان سرخپوش، با لباس‌هاي سر تا پا مشكي كه حاشيه‌هاي قرمز و طلايي‌رنگ دارد در ميدان مي‌بينيم.

 

دو سه طرح اين لباس‌ها تحويل مديران باشگاه شده و در اردو به بازيكنان نشان داده شده تا آنها هم نظرشان را درباره انتخاب طرح نهايي بدهند.

 

استيناف هنوز درباره اتفاقات بازي تراكتور رأي نداده


 

 

شايعه شده بود كه حتي بعد از اعتراض پرسپوليس به جريمه سنگين كميته انضباطي كه در پي اتفاقات ديدار هفته اول مقابل تراكتورسازي براي اين تيم اعمال شده بود، كميته استيناف نيز اين جريمه را تاييد كرده است.
ديروز اما اين شايعه از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس تكذيب شد چرا كه كميته استيناف در اين مورد هنوز تشكيل نشده. پرسپوليس بابت اتفاقات اين مسابقه 30 ميليون تومان جريمه شد.

 

تعويق ديدار پرسپوليس- راه ساري

 

ديدار تيم‌هاي فوتسال پرسپوليس و راه ساري كه قرار بود چهارشنبه هفته جاري در ساري برگزار شود، به تعويق افتاد.تعويق اين ديدار به‌دليل حضور شش بازيكن تيم راه ساري در اردوي تيم‌هاي ملي فوتسال اميد و جوانان است. قرار است در برنامه جديد، اين ديدار در تاريخ 29 مهر ماه برگزار شود. تيم فوتسال پرسپوليس در آخرين ديدار خود در چارچوب رقابت‎هاي ليگ برتر فوتسال با حساب 2- يك مغلوب ميهمان خود فولاد گستر تبريز شده بود.

 

دايي مشكل حلافي را حل مي‌كند

 

سعيد حلافي مهاجم جوان پرسپوليس كه قبل از بازي با ملوان از ليست 18 نفره تيمش نيز خط خورد با مشكلات روحي- رواني زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند. ظاهرا بين او و باشگاه مشكلاتي ايجاد شده و همين مشكلات كاري كرده تا حلافي كه حتي مقابل شهرداري در تركيب اصلي پرسپوليس قرار گرفت مثل دو سه هفته قبل تمرين نكند. به همين خاطر قرار است علي دايي طي روزهاي آينده با او صحبت و در حل مشكلات رواني وي به او كمك كند.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)