پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) به ایران برمی‌گردد تا همراه برانکو و دیگر مربیان این تیم مراحل آماده‌سازی سرخپوشان را زیر نظر بگیرد.

آندره پانادیچ که تقریباً 10 روز پیش برای دیدار با خانواده‌اش راهی کرواسی شده بود، فردا به ایران باز می‌گردد. دستیار اول برانکو قرار است در تمرین نوبت عصر فردای سرخپوشان شرکت کند.

* مایکل اومانیا چند روزی است که از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده برای اعضای خانواه‌اش بلیت تهیه کنند تا آنها راهی تهران شوند، اما هنوز خواسته وی عملی نشده است. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن قول داده‌اند، حتماً امروز (دوشنبه) خواسته وی را عملی کنند تا او بتواند خانواده‌اش را به تهران بیاورد.

* برانکو ایوانکوویچ که برای کار بانکی صبح امروز عازم ابوظبی شد، ساعت یک بامداد فردا به تهران باز خواهد گشت. ضمن اینکه نیک‌سیرت مترجم برانکو هم امروز از سفر خارج از کشور بازگشت و او نیز در تمرین فردای پرسپولیس شرکت می‌کند.

* تیم ملی هندوراس امشب به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت و جری بنسون بعد از این مسابقه راهی تهران خواهد شد. این بازیکن در حالی پنجشنبه به تهران می‌رسد که باشگاه پرسپولیس هنوز برای وی منزل اجاره نکرده است و او فعلاً نمی‌تواند خانواده‌اش را با خود به تهران بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)