تكذيب جر و بحث‌ ليدرها با دايي / حاج حبيب در راه قطر
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي‌ها بعد از تمرين صبح ديروز، اجازه داشتند بيرون بروند تا فرصت خريد پيدا كنند اما اكثر قرمزپوشان ديروز كنار دريا رفتند تا از طبيعت زيباي آنجا لذت ببرند.

 

پرسپوليسي‌ها بعد از بازي خوبي كه مقابل اينتراخت فرانكفورت انجام دادند، خيلي دوست داشتند مقابل كلن هم بازي كنند اما با توجه به روز بازگشت‌شان به تهران، فرصت اين را پيدا نكردند كه جدا از تورنمنت تركيه، برابر كلن بازي كنند.

 

مياچ همه كاره شد!

 

با پرسپوليسي شدن مياچ، همه جدايي قريب‌الوقوع حسين عبدي را پيش‌بيني مي‌كردند كه البته اين اتفاق نيفتاد اما امروز، بيشترين وظيفه فني پرسپوليس برعهده مربي كروات است. بعد از حضور پررنگ در تمرين‌ها و برنامه‌ريزي براي آماده‌سازي تيم در اردوها، دايي حالا آناليز نفر به نفر و كلي پرسپوليس را هم به دستيار تازه‌واردش سپرده تا با كمك او شناخت بيشتري از توانايي بازيكنانش به دست بياورد و مسووليت بيشتري را هم به عهده مياچ بگذارد.

 

جلسه ويژه پرسپوليسي‌ها به خاطر ماليات قطبي

 

بدهي 240 ميليون توماني افشين قطبي به اداره دارايي، نه تنها خود او كه پرسپوليس را هم به دردسر انداخته و حتي رأي كميته انضباطي – پرداخت اين مبلغ از سوي باشگاه پرسپوليس – هم مشكل را حل نكرد. به هين منظور قرار است همين هفته جلسه‌اي با حضور وكيل قطبي در ايران، معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس و همچنين معاون حقوقي سازمان تربيت بدني برگزار شود و بعد از بحث درباره ماليات افشين قطبي، درباره او تصميم‌گيري كنند.

 

حاج حبيب در راه قطر


سفر با پرسپوليس را حبيب كاشاني به خاطر مشغله كاري در شوراي شهر از دست داد و حالا كه سرخ‌ها در راه بازگشت هستند، قرار است او مسافر قطر شود.
كاشاني روز پنج‌شنبه براي حضور در كنگره كميته‌هاي اجرايي AFC و همچنين تماشاي بازي ايران و كره شمالي به دوحه، پايتخت قطر مي‌رود و آخر هفته آينده هم به تهران بازخواهد گشت.

 

مياچ مترجم نمي‌خواهد؟


از آن روزي كه ژلكو مياچ به پرسپوليس رسيد نزديك به دو هفته گذشته و جالب اينكه او تمام اين روزها را بدون حضور مترجم گذرانده است البته در اين چند روز صحبت‌هاي زيادي درباره استخدام يك مترجم شنيديم اما باشگاه فعلاً برنامه‌اي براي اين كار ندارد و اگر قرار باشد اتفاقي بيفتد، مطمئنا بعد از پايان دومين اردوي پرسپوليس در امارات خواهد بود.


تكذيب جر و بحث‌ ليدرها با دايي


شايعه برخورد و جر و بحث ليدرهاي پرسپوليس با علي دايي در آنتاليا خيلي زود از سوي باشگاه تكذيب شد.
به گفته مدير روابط عمومي پرسپوليس، ليدرهايي كه به تركيه سفر كرده‌اند اصلا به اردوي تيم نرفته‌اند كه موجب ناراحتي دايي و جر و بحث‌ او با آنها شده باشد و آنها در اين مدت كوچكترين برخوردي با هم نداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)