مرجع خبری پرسپولیس : آخرین رویدادهای باشگاه پرسپولیس را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* اسپانسر ليگ قهرمانان قطعي شد


پرسپوليس از مدت‌ها پيش در پي اين بود تا براي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا يك اسپانسر مجزا بگيرد. گفته مي‌شود از مدتي قبل مذاكره با دو سه شركت داخلي و خارجي آغاز شده و مسوولان باشگاه با يك شركت داخلي به توافق رسيده‌اند كه اين موضوع طي امروز و فردا قطعي مي‌شود. ظاهراً قرار است در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا علاوه بر درج اسپانسرهاي ثابت، نام اين اسپانسر روي پيراهن‌هاي پرسپوليس درج شود. هنوز از مبلغ و جزييات قرارداد با اين اسپانسر جديد خبري اعلام نشده است.

 

*تعطيلي تمرين پرسپوليس در روز عاشورا

 

برنامه تمرين‌هاي پرسپوليس تا قبل از بازي با صباي قم كه يكشنبه آينده انجام مي‌شود مشخص شده است. پرسپوليسي‌ها امروز صبح و بعدازظهر رأس ساعت 11:15 تمرين مي‌كنند. سرخپوشان طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه در دو نوبت صبح تمرين مي‌كنند اما پنج‌شنبه به مناسبت عاشوراي حسيني تمرين تعطيل است. طي روزهاي جمعه و شنبه هم شاگردان علي دايي رأس ساعت 14:30 و پشت درهاي بسته تمرين خواهند كرد.

 

* خوردبين قهر با دايي را تكذيب كرد

 

محمود خوردبين ديروز بعد از 5 روز غيبت در تمرين‌هاي پرسپوليس شركت كرد. عده‌اي كه از جريان غيبت سرپرست پرسپوليس در بازي قبلي بي‌اطلاع بودند نوشتند وي با دايي دچار مشكل شده و چون از سرمربي پرسپوليس ناراحت است در اين مسابقه شركت نكرده. خوردبين اما با رد تمام اين شايعات مي‌گويد: «ما جمعه به تهران برگشتيم. در مدت اقامت‌مان در كوالالامپور در كلاس‌ها و سمينار AFC شركت مي‌كرديم. كلاس‌هاي ما از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر انجام مي‌شد. حتي ما به مراسم قرعه‌كشي هم نرسيديم. نمي‌دانيم اين حاشيه‌ها را چه كساني درست كرده‌اند. ما هنوز به تهران نرسيده بوديم كه اين حاشيه‌ها براي ما درست شد.»

 

* شيري، عسگري و فشنگچي در خطر محروميت

 

باشگاه پرسپوليس در نظر دارد براي اينكه مشخص شود كدام يك از بازيكنان اين تيم در آستانه محروميت قرار دارند از سازمان ليگ استعلام بگيرد. ظاهراً پرسپوليسي‌ها نمي‌دانند مجتبي شيري، حسين بادامكي، اميرحسين فشنگچي و حميدرضا علي‌عسگري چند كارت زرد دريافت كرده‌اند اما بنا بر آمار 3 بازيكن از اين جمع يعني فشنگچي، علي عسگري و شيري دو اخطاره‌اند و با دريافت كارت زرد مقابل صبا بازي سايپا را از دست مي‌دهند.

 

* درخشان: پرسپوليس از نظر فوتبالي چيزي كم ندارد

 

حميد درخشان كه طي سال‌هاي گذشته درباره تيم محبوبش پرسپوليس با سياست و زيركي صحبت كرده بعد از بازي با استقلال اعلام كرد اين تيم يعني پرسپوليس مشكل فني ندارد.
درخشان گفته: «اين تيم دچار بحران شده ولي با درايتي كه از مسوولان و كادر فني سراغ دارم، يقيناً حبيب كاشاني توانايي خروج از اين بحران را دارا است وگرنه پرسپوليس از نظر فني و فوتبالي چيزي كم ندارد و مطمئناً به شرايط ايده‌آل خود در نيم فصل دوم مي‌رسد.

 

* گزارش مصدومان پرسپوليس

 

پرسپوليس مصدومان زيادي دارد كه اوضاع برخي از آنها حاد نيست. سامان آقازماني هنوز از ناحيه مچ و زانو ناراحت است و همزمان با تمرين فيزيوتراپي مي‌كند. مصدوميت همسترينگ مجتبي شيري اما حاد نيست و او به كارش ادامه مي‌دهد. عليرضا نورمحمدي از مصدوميت مچ و زانو رنج مي‌برد و مثل نوروزي با چسب ضد درد تمرين مي‌كند. سپهر حيدري و غلامرضا رضايي هم كه ديروز 70 دقيقه اختصاصي كار كردند فعلاً تحت مداوا هستند. وضعيت سكوبرت ماليايي اما از همه بدتر است چرا كه او قادر به تمرين روي زمين چمن نيست و فقط فيزيوتراپي مي‌كند.

 

* دستيار خارجي نه، بازيكن خارجي مي‌آيد

 

ديروز شايعه حضور درخواست جذب دستيار خارجي براي علي دايي از سوي يكي از مسوولان باشگاه تكذيب شد. اين مقام مسوول در باشگاه پرسپوليس اعلام كرد از آنجايي كه رقم قرارداد دايي و عبدي بالا است باشگاه قادر به در اختيار گرفتن دستيار خارجي نيست. همچنين صحبت از جذب بازيكن خارجي هم مطرح است كه گفته شده در روزهاي اول دي ماه قطعاً جذب مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)