مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه و خواندنی از باشگاه پرسپولیس به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

مدير حقوقي باشگاه سه‌شنبه در سوييس

پرونده شكايت آنها هنوز از جريان نيفتاده و همين است كه مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس را به حضور در دادگاه عالي ورزش مجبور كرده. به خاطر پرونده شكايت اين شركت كانادايي كه هر روز شاخ و برگش گسترده‌تر مي‌شود قرار است دادگاه عالي ورزش – CAS – سه‌شنبه هفته آينده تشكيل جلسه بدهد و دكتر مصطفي شكري مديرحقوقي پرسپوليس هم همراه با وكيل اين باشگاه در جلسه حضور خواهند داشت.

 

پول توجيبي 500 دلاري براي خريد

امروز، آخرين روز اردو است و سرخپوشان اجازه داشتند كه چند ساعتي را به خريد در شهر بگذرانند؛ قبل از آن البته آنها پول توجيبي‌هايشان را از محمود خوردبين دريافت خواهند كرد.

 

براي هر بازيكن 500 دلار در نظر گرفته شده كه امروز ظهر به آنها پرداخت مي‌شود و تمام اعضاي تيم اجازه دارند كه از ساعت 14 تا 17 براي خريد از محل اردو خارج شوند.

 

 

كميته انضباطي باشگاه منتظر توضيح شيث

اخراج، پايان همه اختلاف‌هاي شيث و علي دايي نبود و اين بار خود بازيكن است كه بايد توضيح بدهد چه اتفاقي اخراجش از پرسپوليس را باعث شده. آنچه در اردوي دبي اتفاق افتاد ريز به ريز در گزارشي از سوي رسايي به گوش حبيب كاشاني رسيده و او از كميته انضباطي باشگاه خواسته تا با بررسي تمام اتفاق‌ها، تصميم تازه‌اي بگيرند.

كميته انضباطي هم شيث را احضار كرده و قرار است اين بازيكن آخرين حرف‌هايش قبل از ترك پرسپوليس را در جلسه روز دوشنبه كميته انضباطي باشگاه بزند و از خودش دفاع كند.

 

حاشيه درست كنيد، اخراجيد!

در فاصله دو روز بعد از اتفاق شیث رضایی صبح ديروز، دایی همه بازيكنانش را دور خود جمع كرد تا حرف آخرش را بزند.

حرفي كه شكل يك اولتيماتوم را داشت: «براي اينكه در ادامه ليگ موفق باشيم به تمركز نياز داريم و هرگز اجازه نمي‌دهم كه بازيكني به هر دليل بخواهد اين تمركز را از پرسپوليس بگيرد. پس بهتر است مراقب باشيد و حواس‌تان را جمع كنيد كه خواسته يا ناخواسته حاشيه درست نكنيد وگرنه مجبورم اخراج‌تان كنم!»

 

همه برنامه‌ها را مياچ مي‌نويسد

با حضور ژلكو مياچ در پرسپوليس، مسووليت‌هاي سرمربي هر روز سبك‌تر مي‌شود. علي دايي در اين مدت بيشتر مسووليت‌هاي خودش همچون برنامه‌ريزي براي تمرين و اجراي اين برنامه‌ها را به عهده مياچ كروات گذاشته و بنابر تصميم تازه‌اش قرار است از اين پس مياچ هم وظيفه سنگين‌تري روي نيمكت داشته باشد و هم اينكه براي ليگ قهرمانان برنامه بنويسد.

 

هم وحيد به تمرين برگشت، هم نورمحمدي

 

با بازگشت مصدوم‌ها، اميدهاي سرمربي پرسپوليس هم دو چندان شده. وحيد هاشميان كه به خاطر كشيدگي رباط جانبي زانويش تمام روزهاي اردوي دبي را به فيزيوتراپي و تمرين سبك با دكتر گذرانده، به گفته زرينه ديگر آسيب‌ديدگي ندارد و از ديروز هم تمرين‌هاي سرعتي و استقامتي را با نظارت پزشك و بدنساز پرسپوليس انجام داده. اين روند، شايد او را به بازي برابر صنعت نفت آبادان برساند. از سوي ديگر عليرضا نورمحمدي هم كه مچ پايش آسيب ديده بود بهبود پيدا كرده و به تمرين‌ها بازگشته تا خيال علي دايي از بابت خط دفاعي راحت باشد.

 

مسوولان باشگاه پرسپوليس در مسجد امام حسين (ع) دبي

مسوولان و مديران باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس در مسجد امام حسين (ع) دبي حضور يافتند.
در مراسمي كه به مناسبت اربعين حسيني از سوي ايرانيان مقيم دبي در مسجد امام حسين (ع) اين شهر برگزار شده بود، مسوولان و مديران باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس به همراه حجت‌الاسلام مدني نماينده ولي فقيه در دبي به عزاداري و نوحه سرايي پرداختند.

 

کاشانی به عیادت بابک معصومی رفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در بیمارستان ایرانمهر، از بابک معصومی عیادت کرد.

حبیب کاشانی صبح روز سه‌شنبه به ملاقات بابک معصومی، سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در بیمارستان ایرانمهر تهران رفت. کاشانی در این ملاقات برای معصومی آرزوی سلامتی و ابراز امیدواری کرد به زودی به جمع خانواده ورزش کشور بازگردد.

معصومي در فصل جديد ليگ برتر فوتسال باعنوان مدير فني تيم دبيري تبريز فعاليت مي‌كرد اما به‌خاطر سرماخوردگي دوباره در بستر بيماري افتاد. همچنين كاشاني و معصومي به‌خاطر برخي اتفاقات تيم فوتسال پرسپوليس مدتي با هم مشكل داشتند اما چندي قبل با يكديگر آشتي كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)