کاشانی به دبی نرفت

مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي‌شد امكان سفر حبيب كاشاني به دبي و حضور در تمرين‌هاي پرسپوليس هم وجود دارد اما سرپرست باشگاه پرسپوليس بعد از تماشاي بازي با كره جنوبي به تهران برگشت.

كاشاني در تركيه هم به اردوي پرسپوليس نپيوست و در تهران هم مدتي در تمرين‌هاي اين تيم حاضر نمي‌شد كه اين مساله با توجه به سابقه وي كمي عجيب به نظر مي‌رسد.

 

رضايي و نوري به دبي نمي‌روند


غلامرضا رضايي و محمد نوري دو ملي‌پوش پرسپوليس كه عملكرد قابل قبولي در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا داشتند بعد از حذف تيم ملي همراه بقيه به تهران مي‌آيند و به اردوي پرسپوليس در دبي نخواهند پيوست.

 

اين دو ملي‌پوش در تماس خوردبين و كادر فني جواب روشني براي حضور در دبي نداده‌اند اما احتمالا در تهران خواهند ماند و چند روزي را استراحت مي‌كنند تا پرسپوليس برگردد.

 

حلافي در تهران ماندني شد

 

سعيد حلافي مهاجم خوزستاني پرسپوليس از سفر به دبي بازماند و علاوه بر ملي‌پوشان ديگر غايب سرخ‌ها در تورنمنت امارات و اين اردوي مفيد بود.

حلافي كه به خاطر مشكلات گذرنامه از سفر همراه تيم باز ماند خيلي زود درصدد حل مشكلش برآمد اما از آنجايي كه ويزاي امارات او تازه روز چهارشنبه آماده مي‌شود قيد سفر به دبي را زد و در تهران ماندني شد. ظاهرا حلافي از كادر فني برنامه‌اي گرفته تا در تهران تمرين‌هاي اختصاصي و انفرادي‌اش را پيگيري كند.

 

اتهام بازي بكش بكش به تيم ملي!

 

ديروز يكي از سايت‌هاي خبري خبر داد بازيكنان پرسپوليس در اردوي دبي و در زمان حضور بر سر ميز صبحانه و ناهار ديروز در صحبت‌هايشان به بازي شنبه‌شب تيم ملي اشاره كرده‌اند و روي اين مساله متفق‌القول بوده‌اند كه تيم ملي با يك بازي بكش بكش بازي را به كره واگذار كرده است.

ظاهرا بازيكنان پرسپوليس كه البته بيشتر آنها از شكست تيم ملي ناراحت بوده‌اند در حضور مربيانشان به اين مساله اشاره كرده‌اند كه فوتبال بكش بكش تنها برنامه تيم ملي مقابل كره جنوبي بوده است.

در اين خبر آمده كه پرسپوليسي‌ها بعد از باخت تيم ملي آنقدر دمغ شده‌اند كه خودشان را در اتاق‌هاي باشگاه ايرانيان حبس (!) كرده‌اند كه به نظر نمي‌رسد اين خبر درست باشد. البته ظاهرا برخلاف بازي با امارات، پرسپوليسي‌ها به جاي تماشاي دسته جمعي اين بازي، در اتاق‌هاي خود شاهد شكست تيم ملي بوده‌اند.

 

سرماخورده‌ها خوب شدند

 

وحيد هاشميان و عليرضا نورمحمدي از تغيير شرايط آب و هوايي دبي در امان نماندند و مبتلا به ويروس سرماخوردگي شدند.
در اين بين وضعيت نورمحمدي بدتر از هاشميان بود چراكه وي روز شنبه دچار تب و لرز شد. با اين حال هر دو نفر ديروز شرايط بهتري داشتند. البته وحيد هاشميان كه كماكان از مصدوميت زانو رنج مي‌برد ديروز به غير از فيزيوتراپي با ماساژور تيم هم كار كرد.

 

37 ميليون براي كسر نشدن سه امتياز

 

مشكلاتي كه از دوره قبل تشكيل تيم فوتسال پرسپوليس دامن اين باشگاه را گرفته كم‌كم دارد براي تيم مديريتي جديد دردسرساز مي‌شود.

گويا بازيكنان فوتسال پرسپوليس در زمان مديريت محمدحسن انصاري‌فرد جمعا 37 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارند و چنانچه تا چند وقت ديگر طلب آنها پرداخت نشود 3 امتياز از تيم پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال كسر مي‌شود.
از آنجايي كه فوتسال پرسپوليس به شدت دنبال فرار از سقوط و بقا در ليگ برتر است به شدت از اين قضيه هراس دارد و مديران باشگاه دنبال تهيه اين پول هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)