مرجع خبری پرسپولیس : پاسخ منفي عليرضا محمد به پيشنهاد تازه‌اش از باشگاه تركيه‌اي، جدايي او از پرسپوليس را منتفي كرد.

 

بعد از آن دو بازي دوستانه در تركيه، مديران باشگاه كارابوك‌اسپور خواهان جذب عليرضا محمد شدند و درباره اين موضوع با اين بازيكن و حميد استيلي هم صحبت كردند. پاسخ محمد و سرمربي‌اش به پيشنهاد ترك‌ها اما «نه» بود و دليل آن قرارداد يكساله عليرضا محمد با پرسپوليس كه جدايي او را منتفي كرد.

انتقال كلينيك از باشگاه به درفشي‌فر

 

 

براي راحتي كار بازيكنان آسيب‌ديده و نظارت بيشتر كادر فني و پزشكي روي آنها، كلينيك پرسپوليس تا چندي ديگر از ساختمان باشگاه به ورزشگاه درفشي‌فر منتقل مي‌شود. اين خبر را دكتر سودي مدير كلينيك باشگاه پرسپوليس بعد از بازديد از آن بخش از درفشي‌فر كه قرار است تبديل به كلينيك شود اعلام كرد و گفت كه اين انتقال تا شهريورماه پيش‌رو انجام مي‌شود تا بازيكنان مصدوم پرسپوليس راحت‌تر بتوانند از امكانات كلينيك باشگاه استفاده كنند و مربيان و كادر پزشكي هم نظارت بيشتري روي وضعيت آنها داشته باشند.

 

جايگاه خبرنگارها آماده شد

همين روزهاست كه خبرنگاران حاضر در درفشي‌فر در جايگاه ويژه‌شان مستقر شوند. جايگاهي كه از يك اتاقك شيشه‌اي تشكيل شده و قرار است اينترنت و فكس و تلفن هم به آن اضافه شود تا خبرنگاران پرسپوليسي براي ارسال عكس‌ها و گزارش‌هاي‌شان زياد به دردسر نيفتند. اتاقكي كه قرار است در اختيار خبرنگارها و عكاس‌ها گذاشته شود چند روز پيش در گوشه‌‌اي از ورزشگاه درفشي‌فر و كنار زمين چمن نصب شد و امكانات جانبي‌اش هم قرار است تا آخر همين هفته تكميل شود.

 

كوچ سالني‌بازها از درفشي‌فر

هنوز به شروع فصل نرسيده، تيم فوتسال پرسپوليس از ورزشگاه درفشي‌فر اسباب‌كشي كرد و رفت. اين تيم فصل پيش سه روز را در درفشي‌فر تمرين مي‌كرد و سه روز ديگر را در زمين يادگار امام (ره)‌ اما به خاطر كوچك بودن سالن درفشي‌فر تصميم گرفته شد سالني‌بازها اين ورزشگاه را ترك كنند و بنابراين آنها از اين پس و براي فصل جديد، همه تمرين‌هاي‌شان را در زمين يادگار امام (ره) انجام خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)