مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

قرار بود در بازي با صبا، نام ايرانول پشت پيراهن‌هاي پرسپوليس حك شود اما به خاطر شفاهي بودن توافقات اين اتفاق نيفتاد. البته قرار است در جلسه فردا قرارداد همكاري مكتوب و نهايي شود.

در غياب اعضاي تيم، كلينيك پرسپوليس همين هفته در طبقه دوم ساختمان باشگاه افتتاح مي‌شود. تا پيش از افتتاح بيمارستان قرار است تست‌هاي پزشكي بازيكنان در اين كلينيك انجام شود.

همكاري دوباره پرسپوليس با آل اشپورت همين روزها از سر گرفته مي‌شود. با هماهنگي‌هاي صورت گرفته بازيكنان لباس‌هاي جديد خود را در امارات از نماينده اين شركت مي‌گيرند و انصاري‌فرد هم در جلسه امروزش قرارداد همكاري را نهايي خواهد كرد.

عباس انصاري‌فرد آخرين صحبت‌هايش با علي‌آبادي را ديروز انجام داد. او در دو روز گذشته در سازمان تربيت بدني با رييس سابق جلسه داشت.


هواداران پرسپوليس محمد پروين را به عنوان بهترين بازيكن اين تيم در هفته سوم انتخاب كردند. بعد از پروين

 1441 امتيازي، ميثاق و وسلي به ترتيب با 1262 و 543 امتياز انتخاب‌هاي دوم و سوم هواداران بودند.

برد يك- صفر برابر صبا براي تيم بزرگي مثل پرسپوليس شاهكار نبود اما هواداران اين تيم كه بعد از يك فصل ناكامي شاهد دومين پيروزي متوالي تيم‌شان بودند بعد از ترك ورزشگاه درخيابان‌ها به شادي پرداختند.

انصاري‌فرد، فرخزادي، تاج، عزيز محمدي، مولايي، اعضاي كميته فني و خط خورده‌هاي پرسپوليس از جمله تماشاگران بازي پرسپوليس- صبا بودند و جالب اينكه انصاري‌فرد مثل هميشه حتي براي تبريك به اعضاي تيم هم بعد از بازي به رختكن نرفت.


با اعلام AFC و تایید اساسنامه ای که پرسپوليس در سال 74 ارائه کرده تمام باشگاه‌های ایرانی باید اساسنامه ای مانند اين باشگاه داشته باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)