یکشنبه 13 بهمن(22:10) 

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : فرخزادی پس از نشست هیئت مدیره : خبر قطعی درباره سرمربی و اتفاقات اخیر پرسپولیس فردا اعلام می شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه فردا خبر قطعی درباره سرمربی و اتفاقات اخیر باشگاه را اعلام خواهد كرد و تا قبل از آن خبری در این باره به رسانه ها داده نخواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران درباره جلسه امشب هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس تهران گفت : جلسه امشب فقط مربوط به مسائل كاری و داخلی باشگاه بود و درباره سرمربی و كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیمی گرفته نشد .

مجید فرخزادی در عین حال افزود: فردا مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خبر قطعی و نهایی درباره سرمربی و اتفاقات اخیر باشگاه را اعلام خواهد كرد و تا قبل از آن خبری درباره این موضوع به رسانه ها داده نخواهد شد.

فرخزادی با تكذیب خبر اخراج علی كریمی از تیم فوتبال پرسپولیس افزود : موضع باشگاه تغییر نكرده است و كریمی تا اطلاع بعدی نمی تواند پرسپولیس را همراهی كند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران اخبار منتشر شده مبنی بر حضور یك مربی آسیایی در راس كادر فنی پرسپولیس را تكذیب و تصریح كرد: به هیچ وجه اعلام نكرده است که سرمربی پرسپولیس آسیایی خواهد بود.

وی ادامه داد : آیا آسیا مربی دارد كه بتواند پرسپولیس را هدایت كند ؟

مجید فرخزادی گفت: افشین پیروانی فعلاً در راس كادر فنی باقی خواهد ماند و از فردا دوباره تمرینات پرسپولیس با حضور وی ادامه خواهد یافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)