دايى هيچ فردى را به عنوان جانشين تارتار انتخاب نكرده است

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : اختلاف بین من و دایی کذب محض است

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اختلاف بين من و علي دايي كذب محض است و اين موضوع كار حاشيه سازان است.

 

وي افزود: در زمان حضورم در باشگاه پرسپوليس و زماني كه تصميم به تغيير سرمربي تيم گرفتيم گزينه هاي زيادي مد نظرمان بودند كه با توحه به اينكه علي دايي از اسطوره هاي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس است و از لحاظ فني نيز در سطح بالايي قرار دارد تصميم به انتخاب او گرفتيم.

 

كاشاني گفت: من فوتبالي نبوده ام اما بسياري از مشكلات خود در اين زمينه را با مشورت گرفتن از علي دايي برطرف مي كنم و به اين موضوع نيز افتخار مي كنم.

 

وي با اشاره به در اختيار گرفتن ورزشگاه درفشي فر ادامه داد: ورزشگاه درفشي فر را امسال سعي كرده ايم در اختيار خود بگيريم و به زودي چمن آن آماده حضور تيم خواهد شد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اين ورزشگاه را باشگاه به مدت 15 سال از سازمان تربيت بدني اجاره كرده است و طبق قانون، ملك اجاره را مستاجر نمي تواند اجاره دهد.

 

وي ادامه داد: متاسفانه اين اتفاق در سال هاي گذشته در باشگاه افتاده بوده است.

 

هيچ بازيكني در فصل گذشته از باشگاه طلب ندارد

 

كاشاني افزود: تيم ما از معدود باشگاهي است كه قرار داد هاي بازيكنان را در فصل پيش به طور كامل پرداخته و در اين فصل نيز طبق قرارداد با بازيكنان تصفيه حساب كرده ايم.

 

وي ادامه داد: شايد پرسيده شود دليل شكايت ميثم بائو و ميثاق معمارزاده از باشگاه چه بوده است كه بايد اعلام كنم اين دو بازيكن به ترتيب به دلايل عدم پرداخت مبلغ رضايت نامه به باشگاه ابومسلم در زمان پيوستن به پرسپوليس و دومين فرد به دليل عدم پرداخت مخارج درمانش در دوران مصدوميت 8 ماه خود شكايت داشته اند كه اميدوام هر چه زودتر اين دو مشكل نيز برطرف شود.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: به غير از اين دو بازيكن هيچ هتل و فردي وجود ندارد كه اعلام كند ما به آنها از فصل گذشته بدهكار هستيم.

 

وي اعلام كرد: بازيكنان تيم فوتبال در فصل جاري بالاي 30 درصد و فوتسالي ها نيز حدود 40 درصد از قرارداد هاي خود را گرفته اند.

 

كاشاني گفت: در فصل گذشته به بازيكنان قول داده بوديم در صورت قهرماني در مسابقات جام حذفي پاداشي را به آنها دهيم كه به قول خود نيز عمل كرديم.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: اسپانسر هاي ما در اين فصل بانك شهر و جهان پروفيل پارس هستند كه تا كنون به خوبي از تيم حمايت كرده اند.

 

دايي هيچ فردي را به عنوان جانشين تارتار انتخاب نكرده است

 

كاشاني گفت: برخلاف گمانه زني رسانه ها و اعلام اسامي مختلف علي دايي تا كنون هيچ فردي را به عنوان جانشين تارتار انتخاب نكرده است.

 

وي ادامه داد: تا كنون هيچ درخواستي از سوي كادر فني به ما ارسال نشده است و تمام اين افراد گمانه زني رسانه ها بوده است.

 

كاشاني با اشاره به وضعت زمين باشگاه در شهر آفتاب گفت: اين زمين در سال هاي گذشته به باشگاه داده شده بود اما متاسفانه كلنگ آن در زمان مشخص زده نشد و اين زمين از باشگاه پس گرفته شد.

 

وي در خصوص ادعاي برخي افراد بر مالكيت نام باشگاه پرسپوليس افزود: در خصوص نام باشگاه اگر افرادي ادعايي دارند بهتر است در مراجع قضايي آن را پيگيري كنند و سازمان تربيت بدني نيز به عنوان مالك باشگاه پيروزي (پرسپوليس) در انجا پاسخگوي آنها باشد.

 

كاشاني گفت: تيم ما به دليل بدهي 8 ميليار و هفت صد ميليون توماني خود و تراز منفي اش اجازه حضور در بورس را ندارد و تا زماني كه اين بدهي مثبت نشود نمي توانيم وارد بورس شويم.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص زمان انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه اظهار داشت: آقاي سعيدلو وظيفه انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه را بر عهده من گذاشته است و من نيز از شخصيت هاي اقتصادي، پيشكسوت، نمايندگان مجلس و … افرادي را انتخاب و نام آنها را به رياست سازمان تربيت بدني اعلام كرده ام.

 

وي گفت: ليست نهايي افراد آماده است و در صورتي كه نظر سعيد لو نيز مثبت باشد به زودي اسامي آنها اعلام خواهد شد.

 

مشاور رييس سازمان تربيت بدني در خصوص طولاني شدن حضورش به عنوان سرپرست در تيم پرسپوليس و تكرار همين مساله در باشگاه استقلال نيز اظهار داشت: شايد سازمان به اين شكل راحت تر است و سياست ما همين باشد.

 

كاشاني گفت: اميدوارم هيات مديره جديد پرسپوليس فعال باشد و بتواند مديرعامل قوي را براي تيم انتخاب كند.

 

ثبات مديريتي بايد در فوتبال ايران وجود داشته باشد

 

وي ادامه داد: برخلاف بسيار از افراد معتقدم پول نمي تواند باعث موفقيت تيم ها شود و تنها موضوعي كه موفقيت باشگاه تاثير زيادي دارد ثبات مديريت است.

 

كاشاني با اشاره به شكايت نلو وينگادا از تيم پرسپوليس گفت: اين مربي از تيم ما شكايت كرده است و ما بايد مبلغ چهار صد و چهل و نه هزار و ششصد دلار به او و دستيارانش بپردازيم كه متاسفانه اين موضوع در توان ما نيست.

 

وي ادامه داد: باشگاه در حال حاضر در خطر كسر امتياز قرار دارد و اگر ثبات مديريت در تيم ها وجود داشت مديران گذشته پاسخگو اين مشكلات بودند.

 

وي افزود: اگر ثبات مديريت وجود داشته باشد با مديراني كه با روح و روان باشگاه بازي مي كنند برخورد قاطع هم خواهد شد.

 

كاشاني به اشاره به دلايل بي انگيزگي باشگاه در بخش پايه سازي گفت: زماني كه ما براي بازيكنان سرمايه گذاري زيادي مي كنيم انتظار داريم در زمان شكوفايي نيز آنها در اختيار داشته باشيم.

 

وي افزود: اما متاسفانه اين بازيكنان در بهترين زمان فوتبالي خود بايد به تيم هاي نظامي براي گذراندن دوران سربازي خود بپيوندند.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: تيم هاي صنعتي بودجه بسيار خوبي براي تيم هاي پايه خود دارند اما ما به دليل مشكلات مالي نمي توانيم حتي به بازيكنان خود حقوق پرداخت كنيم.

 

وي افزود: در فصل جاري حسين عبدي كه يكي از تحصيل كرده ترين مربيان فوتبال ايران است را به عنوان مدير تيم هاي پايه باشگاه انتخاب كرديم و قصد داريم در اين فصل با نگاهي تخصصي به تيم هاي پايه خود بپردازيم.

 

پرسپوليس بايد در پايان فصل يك جام را بدست بياورد

 

كاشاني گفت: در برنامه امسال كسب قهرماني و بدست آوردن سهميه ليگ قهرمان اسيا ديده مي شود و بايد در پايان فصل يك قهرماني را براي هواداران بدست بياوريم.

 

وي افزود: تمام تلاش خود را خواهيم كرد در جام باشگاه ها نيز ميان 4 تيم اول جدول قرار بگيريم.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص ضعيف بودن نيمكت اين تيم گفت: اين موضوع را قبول ندارم و فاصله ميان بازيكنان ما كم است.

 

وي ادامه داد: موجودي پرسپوليس همين هست و بايد تاپايان فصل با همين تركيب ليگ را ادامه دهيم.
وي افزود: تيم ما دو جاي خالي دارد كه با نظر كادر فني در تعطيلات نيم فصل آن را پر خواهيم كرد.

 

كاشاني در خصوص احتمال پيوستن آرفي به تيم هاي پيكان و تراكتورسازي گفت: هيچ مذاكره با پيكان نداشته ايم اما احتمال تعويض اين بازيكن با عرفان الروم بازيكن تيم تراكتور سازي كه از ابتداي فصل نيز مد نظر ما بوده است وجود دارد.

 

وي افزود: تا كنون هيچ درخواست كتبي از سوي باشگاه تراكتورسازي به ما ارسال نشده است و ما پس از ارسال اين درخواست تصميم نهاي خود را اتخاذ مي كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)