پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس با شعارهای خود تصمیم محسن قهرمانی برای اعلام پنالتی به سود سپاهان را به تمسخر گرفتند.

یثم حسینی مدافع پرسپولیس در دقیقه ۵ مسابقه به دلیل انجم خطا بر روی شجاع خلیل‌زاده مدافع سپاهان از بازی اخراج شد.

 

در شرایطی که تیم سپاهان دیدار خود با تیم پرسپولیس را با انگیزه زیادی آغاز کرده و در همان ابتدای بازی یکی و دو موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد، پنالتی اعلام شده از سوی محسن قهرمانی داور این مسابقه در دقیقه 5 بازی باعث شد طلایی‌پوشان گل نخست این بازی را در همان ابتدا به ثمر برسانند.

* میثم حسینی مدافع تیم پرسپولیس در دقیقه 4 مسابقه بر روی شجاع خلیل‌زاده مدافع سپاهان که برای زدن ضربه سر به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرده بود، خطا کرد و این خطا باعث سرنگونی شجاع خلیل‌زاده در محوطه جریمه تیم پرسپولیس شد.

* محسن قهرمانی پس از اعلام نقطه پنالتی و اخراج بازیکن پرسپولیس به شدت از سوی تماشاگران سپاهان تشویق شد.

* قهرمانی در ابتدا این صحنه را ندید، اما پس از آنکه کمک‌داور او پرچم خود را بالا برده بود، نقطه پنالتی را نشان داد و به میثم حسینی مدافع پرسپولیس کارت قرمز نشان داد. حسینی پس از آن با اصرارهای بازیکنان پرسپولیس و سپاهان از زمین خارج شد. پس از آن هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان پشت توپ قرار گرفت و از روی نقطه پنالتی توپ را به سمت دروازه تیم پرسپولیس شوت کرد و وارد دروازه شد که این گل از سوی داور مردود اعلام شد. به همین خاطر پنالتی بار دیگر تکرار شد و او دیگر آن را به گل تبدیل کرد.

 

* پس از اعلام پنالتی هواداران پرسپولیس روی هر برخوردی در مسابقه بلافاصله شعار پنالتی ، پنالتی می دادند و به نوعی محسن قهرمانی و تصمیمش را به تسمخر می گرفتند.

* افرادی که خبرنگار نیستند از جایگاه ویژه خبرنگاران بازی را نگاه می‌کردند.

* بازار گرم خوش و بش‌ها پیش از آغاز دیدار سپاهان و پرسپولیس گرم بود و نکته جالب این بود که قاسم دهنوی هافبک پرسپولیس 2 بار به سمت نیمکت سپاهان رفته و با کادر فنی تیم خوش و بش کرد.

* آرش افشین مهاجم تیم سپاهان که برای این بازی در ترکیب تیم اصفهانی قرار نگرفته، و روی نیمکت تیم اصفهانی قرار دارد. پیش از آغاز مسابقه بارها توسط تماشاگران تشویق شد.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان که طی هفته‌های گذشته شایعاتی درباره حضور او به عنوان مدیرعامل باشگاه اصفهانی شنیده می‌شود، چندین بار از سوی هواداران سپاهان تشویق شد.

* هادی عقیلی، سیدجلال حسینی مدافعان سپاهان و پرسپولیس در ابتدای مسابقه و هنگام ورود به ورزشگاه با یکدیگر خوش و بش می‌کردند.

* بازیکنان تیم سپاهان در ابتدای مسابقه با چفیه وارد زمین ورزشگاه شدند.

* همچنین بنری برای گرامیداشت یاد و خاطره 23 شهید اصفهان در دستان بازیکنان سپاهان قرار گرفته بود.

* قاسم دهنوی و امید عالیشاه و پیام صادقیان  قبل از شروع مسابقه همراه با یکدیگر به سمت نیمکت سپاهان رفته و با کرانچار خوش و بش کردند.

* همچنین رحمان احمدی، محمد غلامی و احسان حاج‌صفی بازیکنان سپاهان نیز به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با علی دایی خوش و بش کردند.

* محسن بنگر، سیدجلال حسینی و سیدمهدی سیدصالحی در کنار محمدرضا خلعتبری پس از آن به سمت نیمکت سپاهان رفته و با زلاتکو کرانچار خوش و بش کردند. نکته جالب اینکه قاسم دهنوی هافبک تیم پرسپولیس که در پیش از آغاز فصل به تیم سپاهان پیوست و پس از آن در انتقالی جنجالی راهی پرسپولیس شد 2 بار به سمت نیمکت سپاهان رفته و با همه اعضای کادر فنی تیم سپاهان خوش و بش کرد. طولانی شدن خوش و بش‌های دهنوی و کادر فنی سپاهان باعث شد که ناظر مسابقه نیز نسبت به این مساله اعتراض کرده و خواستار این شود که او و پیام صادقیان هرچه سریعتر به زمین مسابقه بازگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)