پرسپولیس نیوز : کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در گزارشی به علی دایی، با اعلام بهبودی کامل مهرداد پولادی وی را برای تکمیل برنامه‌های بدنسازی در اختیار کادر فنی قرار داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی سرخپوشان امروز با ارائه گزارشی به علی دایی، با تشریح شرایط مهرداد پولادی، بهبودی او برای تکمیل تمرینات بدنسازی را اعلام کرد.

کادر پزشکی با اعلام اینکه MRIدوم پولادی بهبودی کامل عضله او را نشان داده است، وی را آماده تکمیل برنامه‌های بدنسازی اعلام کرد تا پس از آماده‌سازی بدنی مطلوب، در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

* محسن بنگر و سید مهدی سید صالحی دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز به کادر پزشکی مراجعه کردند.
 بنابر اعلام کادر پزشکی، مشکل بنگر کسالت و سر درد بود که چندان جدی به نظر نرسید و بعد از دریافت دارو تمرینات را دنبال کرد.

سید مهدی سید صالحی هم از ناحیه کمر ابراز درد داشت که برای بررسی دقیق‌تر جهت MRIاعزام شد.

* امید عالیشاه درد را پشت سر گذاشته و تمرینات را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند. او فردا برای سونوگرافی اعزام می‌شود تا شرایطش مورد بررسی دقیق‌تر قرار بگیرد.

بنابر اعلام دکتر حقیقت، امید عالیشاه در روزهای گذشته، احساس درد نداشته است و تمرینات و تست‌ها را با موفقیت انجام داده است. او فردا برای سونوگرافی اعزام می‌شود تا وضعیت آسیب‌دیدگی وی از نظر عوارضی که بعد از آسیب‌دیدگی بر جا می‌ماند بررسی شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به روند بهبودی عالیشاه، شاید نیازی به انجام MRIمجدد پیدا نکنیم. به هر حال تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی وی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن برای آماده سازی کاملتر در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)