پرسپولیس نیوز :سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: استقلال و پرسپولیس قول همکاری دادند و امیدواریم بازیکنانشان به زودی اضافه شوند.

حسین اخوت در حاشیه اولین تمرین تیم ملی امید در دور جدید اردوهایش گفت: طبق آخرین هماهنگی‌هایی که به‌عمل آوردیم، فدراسیون خیلی به موقع در امر حضور بازیکنان در اردو وارد عمل شد و تا جایی که لازم بود تذکرات لازم بیان شد. مدیرعامل استقلال هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد با تیم ملی امید همکاری می‌کند و فکر می‌کنم ۳ بازیکن این تیم طی امروز و فردا به ایران بازگردند و به اردو اضافه شوند.

وی افزود: علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم قول همکاری داده است که صادق محرمی به اردو بیاید، ۳ بازیکن تراکتورسازی هم به اردو اضافه شده‌اند که ۲ نفر به تمرینات اضافه شدند و یک نفر مشکلی داشته است که فعلاً نیامده، دلیل غیبت نیما مختاری بازیکن گسترش فولاد را نمی‌دانیم، در مورد ۲ بازیکن غایب نفت تهران هم حرف و حدیث وجود دارد اما باید به طور مستقیم با مسئولان باشگاهشان صحبت کنیم تا دلیل غیبت روشن شود.

سرپرست تیم ملی امید در مورد اینکه استقلال با علم به شروع اردوی تیم ملی امید بازیکنانش را به ارمنستان برد، تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌ها هم از قبل برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اند ولی بعد از صحبت‌هایی که انجام شد قول مساعد دادند تا با ما همکاری کنند و حتماً هم این کار را انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس رسماً اعلام کرده محرمی را به تیم امید نمی‌دهد، اظهارداشت: سرپرست باشگاه قول همکاری داده، ما به صحبت دوستان کاری نداریم و اینکه مدیریت باشگاه چه گفته است برایمان مهم است. حالا اینکه چرا تأخیر در قولی که دادند اتفاق افتاده را باید بررسی کنیم. شاید همین الان یا تا فردا بازیکنان غایب اضافه شوند با توجه به اینکه در روی اول اردو نمی‌توانیم خیلی صریح در این مورد صحبت کنیم.

اخوت در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی امید عنوان کرد: یکی از بازی‌های دوستانه نهایی شده و به محض مشخص شدن بازی دوم این مسئله را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

سرپرست تیم ملی امید در مورد مشکلی که برای گذرنامه‌اش پیش آمد و گفته می‌ششد خطر حذف ایران از مسابقات وجود دارد، عنوان کرد: در حال رفع این مشکل هستیم، هنوز به طور ۱۰۰ درصد مشکل گذرنامه حل نشده اما این اتفاق می‌افتد و جای نگرانی نیست. در مورد حذف از مسابقات هم از صحبت‌ها سوء برداشت و سوء تفاهم شد و هیچ مشکلی ما را تهدید نمی‌کند، در مورد تمامی این مسائل پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)