جمعه 4 اردیبهشت(13:38) 

مرجع خبری پرسپولیس: تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از اتفاقات روز گذشته صبح امروز برگزار شد و با حاشیه های فراوانی همراه بود.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس،تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10:30 امروز و پس از اتفاقات روز گذشته كه منجر به تعطيلي تمرين شده بود؛ در مؤسسه خيريه عمل برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به گرم كردن، حركات سرعتي بر روي موانع تقسيم پرداختند. سپس به سه گروه تقسيم شدند و به حفظ توپ و پرسينگ و حمله به دفاع با يك دروازه در نيمه زمين پرداختند.
در مرحله بعد بازيكنان اصلي در ديدار برابر الغرافه قطر زير نظر سعداوي تمرين كردند. بازيكنان ذخيره نيز زير نظر وينگادا به كارهاي سرعتي پرداختند. همچنين پتروويچ نيكبخت، نوري، نورزي، خيرخواه تمرين شوتزني انجام دادند.

حواشی تمرین: در تمرين امروز باز هم احمدرضا عابدزاده با چند عكاس درگيري لفظي پيدا و آنها را تهديد كرد. عابدزاده به عكاسان مي گفت كه نبايد عكس بگيرند.

حدود 200 هوادار در اين تمرين حضور داشتند و پس از سكوت يك ساعته و جلسه‌اي با مجيد فرخزادي به شعارهايي اندك كه بيشتر به تشويق علي‌آبادي و پرسپوليس بود؛ پرداختند. البته دو دستگي در بين ليدرها و تماشاگران كاملا مشخص بود و شماري از آنها به تشويق تيم نپرداختند.

 پدر عليرضا حقيقي نیز به دليل اتفاقات روز گذشته در تمرين امروز حضور پيدا كرد و دقايقي با ليدرها به گفت‌وگو پرداخت. تماشاگران پرسپوليس ديروز به شدت عليه حقيقي شعار دادنده بودند.

 
ادامه حواشی در ادامه مطلب…
 
* مازيار زارع، مسعود زارعي، ابراهيم توره غايب بودند. بادامكي هم كه از سوي وينگادا اخراج شده در تمرين حضور نداشت.
* در ابتداي تمرين علي كريمي، احمدرضا عابدزاده و نيكبخت واحدي با يكديگر گفت‌وگو كردند.

* وينگادا با خليلي اختصاصي گفت‌وگو كرد.

* دروازه‌بان‌ها زودتر از سايرين زير نظر عابدزاده تمرين كردند ولي امروز با دستور وينگادا برخلاف روزهاي گذشته دقايقي نيز زير نظر كاروانهو نيز تمرين كردند.

* هواداران پرسپوليس از حضور قطبي در تيم ملي ايران بسيار خوشحال بودند.

* وينگادا در انتهاي تمرين با عليرضا حقيقي به مدت 15 دقيقه گفت‌وگو كرد.

* در انتهاي تمرين تصويربرداراني كه سر تمرين حضور داشته و قصد داشتند از پرش علي كريمي از روي ديوار فيلم بگيرند با برخورد بد اين بازيكن مواجه شدند. او گفت من از اين كار نمي‌ترسم و به كسي ربطي ندارد كه چه كاري انجام مي‌دهم. بگذاريد هر تصويري دوست دارند از من بگيرند چون من از برنامه 90 هم ترسي ندارم.

* در انتهاي تمرين باز هم ليدرها با مجيد فرخزادي جلسه‌اي برگزار كردند كه افشين پيرواني نيز در اين جلسه حضور داشت. ليدرها از باشگاه پرسپوليس انتقاداتي داشتند

* بازيكنان پرسپوليس به دليل ممنوع‌المصاحبه بودن با هيچ رسانه‌اي گفت‌وگو نكردند.

* در تمرين امروز شمار زيادي خبرنگار و عكاس نسبت به پوشش خبري اقدام كرده بود.

* در انتهاي تمرين ايوان پتروويچ و آتسو به تمرينات اختصاصي پرداختند.

* تمرين پرسپوليس ساعت 11:50 دقيقه به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)