یک مدافع خارجی و یک مدافع لیگ یکی در راه پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس : با جذب مازیار زارع؛ حبیب کاشانی مذاکرات خود را با سایر گزینه های مد نظرشان ادامه می دهند تا پیش از شروع اردوی آماده سازی، پرسپولیس ترکیب خود را شناخته باشد.


مازیار زارع در حالی روز پنجشنبه قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد که به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت همچنان کمبود هایی در بعضی نقاط حساس احساس می کنند. بر همین اساس حبیب کاشانی مذاکرات خود را گزینه های مورد نظر ادامه می دهد:


تردید پرسپولیس در جذب مبعلی


پس از آنکه علی دایی موافقت خود را با حضور ایمان مبعلی در پرسپولیس اعلام کرد از سوی باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خوزستانی تماس گرفته شد اما مبعلی اعلام کرد تنها با شخص حبیب کاشانی حاضر به مذاکره است.

 

 

پس از انجام مذاکرات اولیه و با توجه به مبلغ پیشنهادی مبعلی و مطالعه پرونده پزشکی؛ مصدومیت کهنه این بازیکن از ناحیه کمر مسئولان باشگاه پرسپولیس را نسبت به جذب وی مردد کرده است. این در حالیست که صبح امروز از سوی علی فتح الله زاده نیز با مبعلی تماس گرفته شد تا این بازیکن فصل آینده را در استقلال توپ بزند.

 

عمادرضا

می گویند کار او با پرسپولیس تمام شده و اوایل هفته آینده قرارداد خود را با این تیم امضا می کند. گویا عماد خواهان گفت و گو با دایی شده و با توجه به حضور سرمربی پرسپولیس در آفریقای جنوبی امضای قرارداد با آقای گل لیگ نهم به اوایل هفته آینده موکول شده است.

 

یک مدافع خارجی بجای حسینی

هر چند در آخرین ساعات نگارش این مطلب شنیدیم سید جلال حسینی راغب به پوشیدن پیراهن پرسپولیس شده اما با توجه به اخباری که طی دو روز گذشته پیرامون این بازیکن شنیده می شود؛ علی دایی به دنبال حضور یک مدافع خارجی مطمئن در پرسپولیس خواهد بود تا در صورت عدم حضور سید جلال جای خالی نبی الله باقری ها در این تیم احساس نشود.

 

انصاریان – پرسپولیس؛ شایعه یا واقعیت؟

طی روزهای گذشته شایعات بسیاری پیرامون حضور علی انصاریان در پرسپولیس به گوش می رسد. با توجه به اینکه انصاریان سابقه حضور در تیم محبوب پایتخت را دارد و سهمیه لیگ برتر نیز محسوب نمی شود پرسپولیسی ها بدشان نمی آید با مدافع فولاد گستر تبریز پای میز مذاکره بنشینند. دیروز یک سایت خبری از قول مسئولان باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده بود اما هنوز تکذیبیه ای از مسئولان پرسپولیس روی خروجی خبرگزاری ها قرار نگرفته است. با این حال حضور انصاریان در پرسپولیس چندان جدی به نظر نمی رسد.

 

خلعتبری؛ 50 درصد پرسپولیسی می شود!

به طور قطع اگر در ایران بماند پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند اما پیشنهاد یک تیم اماراتی بدجوری او را وسوسه کرده و اگر مدیربرنامه هایش با این تیم به توافق برسد بازیکن سابق ذوب آهن فصل آینده لژیونر می شود.

 

معدنچی؛ عشق بهتر است یا ثروت؟

تمایل زیادی به حضور در پرسپولیس دارد اما پیشنهاد استیل آذین او را در دو راهی عشق و ثروت قرارداده. مهرزاد البته منتظر مشخص شدن تکلیف هوار ملامحمد با باشگاه پرسپولیس است تا با خیال راحت تری در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)