پرسپولیس نیوز : تیم نوجوانان پرسپولیس در دومین هفته رقابت‌های قهرمانی تهران با ارائه یک بازی پر قدرت، به دومین پیروزی پر گل خود دست پیدا کرد.

شاگردان رحیم یوسفی که در هفته اول بازی‌ها پیکان را مغلوب خود کردند، این هفته پارسیان را نیز با نتیجه 5 بر 2 از سر راه برداشتند.

در این بازی حمیدرضا طاهرخانی در کنار کنشلو درخشش دوباره‌ای داشت و به ترتیب 3 و 2 گل به ثمر رساندند.

این در حالی است که شهاب رشنو گلزن برتر و ملی‌پوش تیم نوجوانان در فصل گذشته، هفته قبل زانوی خود را به دلیل آسیب‌دیدگی رباط صلیبی به تیغ جراحی سپرده است.

گفتنی است؛ تیم نوجوانان پرسپولیس، پس فردا (دوشنبه) قرار است برای انجام یک بازی دوستانه راهی تاکستان شود. پرویز جعفری سرپرست تیم نوجوانان در این ارتباط گفت: طاهرخانی اهل تاکستان است که برای تمرینات از آنجا به تهران می‌آید. این مساله باعث شد با این دعوت هم موافقت کنیم، ضمن آنکه امیدواریم استعدادهای دیگری را در این منطقه شناسایی و جذب کنیم و به عنوان مثال در حال حاضر دنبال یک دفاع وسط هستیم.

 

مجید پروین: دنبال فوروارد و بازیکن خلاق هستیم

 تیم جوانان پرسپولیس پس از برتری هفته اول، در دومین هفته مسابقات قهرمانی تهران، برابر تیم دلوار افزار ناکام ماند.

 

سرخپوشان جوانان در مصاف با دلوار افزار با یک گل مغلوب شد و این در حالی است که این تیم فردا (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی از ساعت 17 برابر تیم احسان ری به میدان خواهد رفت.

مجید پروین درباره بازی با دلوارافزار و شرایط تیم خود گفت: در نیمه اول بازی، خوب عمل نکردیم و روی یک اشتباه در ضربه کرنر حریف، گل را دریافت کردیم. شرایط ما در نیمه دوم تغییر کرد و بازی کاملا در دست ما بود اما نتوانستیم از برتری خودمان نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی جوسازی زیادی هم کنار زمین انجام شد. البته بیشتر شلوغ کاری بود. فشار زیادی هم روی داور می‌آوردند که البته از ناحیه داوری مشکلی برای ما پیش نیامد. جدا از مسائل حاشیه زمین، ابعاد زمین هم بسیار کوچک بود و با محل تمرین ما فرق می‌کرد. مثلا ضربات کرنر شبیه ضربات پنالتی بود.

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس ادامه داد: ما باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. خیلی دیر شروع نکردیم ولی بازیکن خلاق و فوروارد می‌خواهیم. از بچه‌های جوانان که در تیم بزرگسالان هستند هم استفاده می‌کنیم. نوید صبوری که دفاع چپ است، قرص و محکم بازی می‌کند. علی آستانی هم هست ولی باید جا بیفتند و امیدواریم بتوانند در بازی‌های بعدی بیشتر کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)