پرسپولیس نیوز : یکی از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی سایپا متقاضی خرید پرسپولیس شده است.

شرکت سرمايه گذاري و توسعه صنعتي نيوان ابتکار که از زیرمجموعه های سایپا محسوب می شود یکی از سه متقاضی خرید پرسپولیس در مزایده دیروز بود. این شرکت رقم 290 میلیارد تومان که رقم پایه پیشنهادی است را مطرح کرده و از نظر رقم پیشنهادی در رتبه آخر قرار می گیرد.
اما با این حال از آنجا که این شرکت زیرمجموعه سایپاست، بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند نیوان ابتکار برنده مزایده پرسپولیس خواهد شد. با این وجود شواهد نشان می دهد که شرکت سایپا علاقه زیادی به باشگاهداری ندارد. از طرفی خود باشگاه سایپا کرج که حالا در ورزش ایران تبدیل به یک برند شده، ممکن است به شهری دیگر منتقل شود. از طرف دیگر سایپا برای خرید پرسپولیس شرکتی را جلو فرستاده که خیلی هم وضعیت خوبی ندارد. سود عملیاتی سالانه این شرکت شاید کفاف نیمی از هزینه های سالانه پرسپولیس را هم ندهد.

سناریوی دیگری هم که برای حضور سایپا با رقم پایه در مزایده می توان متصور بود البته این است که این شرکت از رد صلاحیت استیل آذین و بهنام پیشرو مطمئن بوده و به توصیه برخی مقامات با این رقم در مزایده شرکت کرده و از پیروزی مطمئن بوده است!

از طرفی بهنام پیشرو کیش و استیل آذین ایرانیان هم شانس خود را بیشتر از این شرکت زیرمجموعه سایپا می دانند. استیل آذین از آنجا که بالاترین پیشنهاد را داده، در صورتی که با مشکلات مزایده قبلی مواجه نشود مالک پرسپولیس خواهد شد اما فعلا برای گمانه زنی درباره مالک پرسپولیس زود است چراکه سناریوهای مختلفی در این مورد مطرح شده و ممکن است در این مورد هر اتفاقی رخ دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)