سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که تمام برنامه‌ریزی‌ها از جمله اردوی آفریقای‌جنوبی به قوت خود باقی است.

 به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش در خصوص اتفاقات اخیر پیش آمده بین او و چند سرمربی لیگ برتری، گفت: از امروز باید به سمت و سویی برویم  تا متحدتر شویم. اتفاقات چند روز گذشته می‌تواند اتحاد ما را بیشتر کند. من این احساس را دارم که با اتحاد قوی‌تر خواهیم بود. ما با هم باشیم قوی‌تر هستیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هواداران نگران نباشند، تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و باید با تصمیمات مناسب برنامه‌هایمان را پیش ببریم. اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی برپا است و ما بعد از این اردو که 6 بازی تدارکاتی در آن است به تهران می‌آییم و بعد از آن به اروپا می‌رویم و بعد از انجام 2 بازی تدارکاتی به تهران برمی‌گردیم.

کی‌روش با بیان این مسئله که بازی خداحافظی تیم ملی پیش از جام جهانی با آفریقای جنوبی یا آنگولا در تهران خواهد بود اظهار داشت: آخرین بازی دوستانه تیم ملی در برزیل با ترینیداد و توباگو خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی حضور نداشته، عنوان کرد: هیچگونه نظری در این مورد ندارم چون علی کفاشیان در جریان تمام امور قرار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به خبر سرمربی‌گری‌اش در تیم آفریقای جنوبی، گفت: این خبر هیچ منبعی ندارد و گمانه زنی است. الان تمام دغدغه من مسائل تیم ملی است، مسائلی که ظرفیتی بیش تر از ظرفیت من می‌خواهد، واقعاً یک سردرد بزرگ دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)