پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس مستندات کامل دریافتی بازیکنان و طلب آنها از باشگاه را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرد

کمک 2 میلیارد تومانی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس، این روزها به پروسه‌ای بسیار طولانی و عجیب تبدیل شده و در حالی که به بازیکنان قول داده شد که این پول روز گذشته به حساب آنها واریز می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد تا مصاحبه‌ها در مورد مشکلات مالی و عمل نشدن به وعده‌ها شروع شود.

مسئولان فدراسیون‌ فوتبال و سازمان لیگ که مسئول پرداخت این پول‌ها با نظر باشگاه به بازیکنان هستند، در جدیدترین خواسته خود از باشگاه پرسپولیس درخواست کردند که ریز دریافتی بازیکنان، طلب آنها و همچنین مبلغ قراردادهای آنها به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شود و مسئولان پرسپولیس نیز این کار را انجام دادند.

به پرسپولیسی‌ها اعلام شده تا بعد از تعطیلات نوروزی این پول به حساب بازیکنان پرداخت خواهد شد، اما این شایعه نیز مطرح شده که وزارت ورزش بنا به دلایلی از انتقال مبلغ 2 میلیارد تومان ممانعت به عمل آورده است.

حال باید دید با مستندات کاملی که طی دیروز و امروز باشگاه پرسپولیس در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار داده، آیا این پول به بازیکنان پرداخت خواهد شد یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)