پرسپولیس نیوز :تمرینات تیم پرسپولیس پس از دو روز تعطیلی با حضور ملی‌پوشان از سر گرفته شد.

تمرین پرسپولیس پس از دو روز تعطیلی از صبح امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد که در این تمرین ملی‌پوشان این تیم هم به تمرینات اضافه شدند.

سرخپوشان که به مناسبت عید فطر و طبق برنامه، دو روز گذشته را از تمرینات گروهی معاف بوده‌اند برنامه آماده‌سازی خود را از صبح امروز چهارشنبه از سر گرفتند.

در تمرین امروز همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود ملی پوشان نیز حضور پیدا کردند و ایگور پانادیچ هم به جمع تیم اضافه شد.

در این بین غیر از احمد نورالهی که باید مجوز حضور او در تمرینات پرسپولیس صادر شود تا بتواند به بازیکنان اضافه شود از جمع بازیکنان حال حاضر تنها مهدی طارمی در تمرین امروز غایب است.

تمرین امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. ایوانکوویچ در ابتدا بازیکنان را برای گرم کردن و کار با موانع در اختیار مارکو استیلینوویچ قرار داد. در بخش بعدی، تمرینی ترکیبی در برنامه بود که بازیکنان پس از گذر از موانع پاسکاری کرده یا شوت به دروازه انجام می‌دادند.

تمرین پرسپولیس بعد از حدود یک ساعت در داخل زمین به پایان رسید و سرخپوشان برای ادامه کار راهی سالن وزنه شدند.

باتوجه به تمرینات و بازی تیم ملی که تا روز ۲۲ خردادماه به طول انجامیده بود، برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت بیشتری داد تا در نهایت آنها از امروز تمرینات‌شان را آغاز کنند.

تمرین نوبت عصر سرخپوشان از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود که حضور هواداران در این تمرین بلامانع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)