پرسپولیس نیوز : در جلسه امروز طلبکاران از باشگاه نفت با رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شد که اگر قرار است از باشگاه نفت امتیاز کسر شود، باید از تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال هم به دلیل داشتن بدهی امتیاز کسر شود.

بازیکنان و مربیانی که از باشگاه نفت طلبکار هستند امروز در جلسه‌ای با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شرکت کردند تا راهکارهایی برای رسیدن به پول خود را پیدا کنند.

در این جلسه که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به همراه سیدجلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، و علیرضا بیرانوند حضور داشتند، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی از این مربیان و بازیکنان خواست تا با سعه صدر بیشتری با مسائل برخورد کنند تا بتوانند به مطالبات مالی خود از باشگاه نفت برسند.

در این جلسه حتی رئیس فدراسیون فوتبال با اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی تماس تلفنی برقرار کرد تا نظرات او را هم درخصوص این طلب‌ها جویا شود.

طلبکاران از باشگاه نفت حتی موضوع کسر امتیاز در باشگاه نفت را هم مطرح کردند و حتی وکلای بیرانوند و حسینی عنوان کردند از یک ماه قبل پیگیری‌هایی در این خصوص انجام داده بودند، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

در این جلسه تاج به طلبکاران از باشگاه نفت اعلام کرد: برای کسر امتیاز از باشگاه نفت کمی شرایط سخت است؛ چراکه باشگاه‌های دیگر مثل پرسپولیس، استقلال و… هم طلبکارانی دارند که در صورت کسر امتیاز از باشگاه نفت باید از این باشگاه‌ها هم امتیاز کسر شود.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که به این جلسه آمده بود از مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا هرچه زودتر این مسائل هم به اتمام برسد.

در پایان این جلسه یک ساعته مقرر شد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بدهی طلبکاران از باشگاه نفت را پیگیر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)