پرسپولیس نیوز : سرمربي پرسپوليس مردي براي مقايسه هاي عجيب است.

حمید درخشان امروز در برنامه ورزش و مردم با بیان اینکه تیمش زیبا بازی می کند، درباره فرصت‌هایی که این تیم در بازی‌های خود از دست می‌دهد، گفت: تیم بارسلونا هم فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهد اما وقتی زیبا بازی می‌کند تماشاگرانش از آن حمایت می‌کنند.

او در حالی پرسپولیس را با بارسلونا مقایسه کرده که در کنفرانس خبری قبل از بازی با صبا هم شرایط خودش را با فرگوسن مقایسه کرده و گفته بود فرگوسن در چهار – پنج سال اول سرمربیگری اش در منچستر نتیجه نگرفت اما مدیران تیم به او اعتماد کردند و نتیجه اش را دیدند و حالا مدیران پرسپولیس هم باید به او وقت دهند.

 

درباره وی البته مقایسه های دیگری هم می توان در مصاحبه هایش انجام داد. اینکه مثلا وقتی به دنبال نیمکت پرسپولیس بود می گفت با این بازیکنان می تواند تیم را به قهرمانی برساند و ناجی تیم است اما به محض اینکه بالای سر این بازیکنان قرار گرفت کاری جز انداختن تمام تقصیرات گردن آنها انجام نداد. یا وقتی که به عنوان کارشناس به تلویزیون می آمد و وقتی پرسپولیس بازی را با موقعیت های متعدد گل و بدشانسی باخته بود به اهمیت نتیجه تاکید می کرد اما الان که از 21 امتیاز ممکن 4 امتیاز گرفته بینندگان را به تماشای دوباره فیلم موقعیت های گل بازی دعوت می کند.

 

پ.ن: مقایسه در کنفرانس خبری قبل از بازی پدیده با یورگن کلوپ را یادمان رفت!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)