سه شنبه 17 دی(15:34) 

مرجع خبری پرسپولیس: واعظى: زنگ زدند، فحاشى و تهديد كردند / از مراجع قانونى پيگيرى مى كنم

پرسپوليس در ورزشگاه آزادى مقابل ملوان كه يكى از تيم هاى ته جدولى است با دو گل مغلوب شد، تا كادر فنى با وجود اينكه واعظى ۸ هفته مصدوم بود و تنها يك هفته تمرين كرد تشخيص دهند اين دروازه بان مقابل ذوب آهن كه يكى از صدرنشين هاى جدول است به ميدان برود اما شكست ۳- يك اين تيم مقابل حريف اصفهانى و گل هايى كه واعظى دريافت كرد باعث شد تا هواداران پرسپوليس بدترين حرف ها را براى دروازه بان پرسپوليس به زبان آورده و بعد از بازى اين بازيكن را با SMS و پيغام روى تلفن منزلش تهديد كنند. از اين رو واعظى كه به شدت از رفتار بعضى از هواداران پرسپوليس ناراحت شد از طريق مراجع قضايى پيگير شده و قصد دارد آنها را به سزاى اعمالشان برساند.

pnnc: انگار گفته اى كه اگر بى احترامى ها ادامه پيدا كند، از پرسپوليس جدا مى شوى ?

 

بله، على رغم اينكه پرسپوليس را دوست دارم اما به خاطر يك باخت نبايد همه چيز را سر مهدى واعظى خراب كنند و برايم پيغام هاى تهديدآميز بفرستند. بحث حيثيت اجتماعى من است، آنها ادعا مى كنند تماشاگران پرسپوليس هستند اما دزدان قافله هستند.
pnnc: يعنى چى
يعنى اينكه مثل دزدهايى كه وقتى نگهبانى نباشد به قافله مى زنند. حالا كه ديدند پرسپوليس در اين شرايط است هر نوع اهانتى مى كنند.
pnnc: شما در اصفهان بازى داشتيد چه كسانى توانستند تو را تهديد كنند
عده اى از هواداران نيمه دوم در پشت دروازه آمدند و حرف هاى ركيك زدند و بعد از گل دوم هر چه خواستند گفتند، بعد هم كه به خانه آمدم، با SMS و تلفن هايى كه زدند من و خانواده ام را تهديد كردند اما بدانند كه پيگيرى مى كنم و آنها را به سزاى اعمالشان مى رسانم. شماره تماس گيرنده ها را دارم. آنها از طريق ايرانسل با من تماس گرفتند كه من به مراجع قضايى شكايت مى كنم. در ضمن صداى ضبط شده شان را دارم.
pnnc: آنها را شناختى
مسلما شناس بودند چون تلفن منزلم را داشتند. مطمئن باشيد حتى اگر برادرم باشد به سزاى عملش مى رسانم و به راحتى از اين موضوع نمى گذرم.
pnnc: فحاشى و تهديد را تاييد نمى كنيم اما فكر نمى كنى تا حدودى هواداران حق دارند. حتى بعضى از بازيكنان بعد از باخت چهره شان ناراحت هم نيست !
حرف شما را قبول ندارم من در كنار بچه ها هستم. بچه ها بعد از بازى ناراحت ترين روز زندگيشان را گذراندند. چون تيم ضعيف تر از سال گذشته است اينطور فكر مى كنيد اما بايد ديد چرا اينطورى شده است شايد بعضى از بازيكنان به تاكتيك پرسپوليس نمى خورند. من خودم ۸هفته مصدوم بودم. بعد از يك هفته تمرين براى كمك به تيمم خودم خواستم كه در كنار تيم باشم. بعد از ۴-3 سال اين بدترين بازى بود كه انجام دادم.
pnnc: چقدر خودت را در سه گلى كه پرسپوليس خورد، مقصر مى دانى
قطعا مقصر بودم و ايرادم را مى پذيرم. مطمئن باشيد از اين به بعد تكرار نمى شود.
pnnc: فكر مى كنى چرا پرسپوليس به اين روز افتاده
بحث كلى است، بحث نفر نيست. ما بازى ساده ملوان را به راحتى از دست مى دهيم، بازى سخت ذوب آهن را هم به سادگى از دست مى دهيم پس بحث يك نفر نيست. بايد ديد اين مشكلات از كجا آمده و چطور مى شود كه اين حاشيه به راحتى در تيم ما وارد مى شود.
pnnc: منظورت ضعف مديريت است
در مقامى نيستم كه از مديريت حرف بزنم فقط مى گويم پرسپوليس نياز به سرپناه دارد. يك روز كاسه كوزه ها را سر سپهر مى شكنند يك روز حقيقى و حالا من قربانى شدم اما مشكل ما نيستيم و بايد فكر اساسى كرد.
چرا پارسال قهرمان شديم و امسال اين حال و روز را داريم اشكال كار كجاست، حرف من اين است.
pnnc: در بازى مقابل فولاد هستى
بله هستم و در آن بازى به افرادى كه حرف هاى ركيك زدند ثابت مى كنم كه اشتباه كردند و آنها را شرمنده مى كنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)